טקס אות יקיר/ת בצלאל 2024 | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

טקס אות יקיר/ת בצלאל 2024

תאריך:
15.8.24

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מזמינה לטקס הענקת אות יקיר/ת בצלאל לשנת 2024.

אות יקיר ויקירת בצלאל, המקביל לתואר ״דוקטור לשם כבוד״ באוניברסיטאות, מוענק לאלה שהאקדמיה מבקשת להוקיר על תרומה בולטת וייחודית לבצלאל, לחינוך למצוינות באמנות ועיצוב, לחיזוק ופיתוח החברה הישראלית או לקידום תחומי היצירה, האמנות, העיצוב, האדריכלות והתרבות, בישראל או בעולם. מקבלי/ות אות יקיר ויקירת בצלאל לשנת 2024 הם/ן: השופט ונשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרון ברק; איש העסקים ויו"ר אגודת ידידי בצלאל בניו יורק, אילן קאופטל והאמנית, מירל לדרמן יוקלס.

אהרון ברק:
אות יקיר בצלאל מוענק בזאת לנשיא ביהמ"ש העליון בדימוס, כבוד השופט, אהרון ברק, על מחויבותו לעשיית צדק, לשמירה על שלטון החוק ולהגנה על ערכי הדמוקרטיה וזכויות האדם. על פסיקה אמיצה והחלטות פורצות דרך, שהובילו שינוי ועיצבו מחדש את הנוף המשפטי והחברתי בישראל. על ההשראה, ההשפעה והתרומה יוצאות הדופן לבנייתה של ישראל הומאנית, ליברלית ופלורליסטית. 

אילן קאופטל:
אות יקיר ויקירת בצלאל מוענק בזאת לאיש העסקים ויו"ר אגודת ידידי בצלאל בניו יורק, אילן קאופטל, כהוקרה על מסירותו יוצאת הדופן ומחויבותו לקידום בצלאל, מטרותיה, עקרונותיה הבסיסיים וערכיה המהותיים, על תפקידו המרכזי כיו"ר ידידי בצלאל בארצות הברית, ועל תרומתו לצמיחה ולשיפור לא רק של המוסד עצמו, אלא גם של העיר ירושלים ומדינת ישראל.

מירל לדרמן יוקלס:
אות יקיר ויקירת בצלאל מוענק בזאת לאמנית, מירל לדרמן יוקלס, כהוקרה על מאמציה האמנותיים פורצי הדרך שמאתגרים את הקשר שבין האמנות למה שנראה יומיומי, על תמיכתה הבלתי מתפשרת במאבקים חברתיים באמצעות אמנותה, ועל קידום חינוך הדור הבא של אמנים/ות ויוצרים/ות.

יום חמישי | 15.8.24 | 17:00
אודיטוריום ראסל ברי, קומה 2-
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים
קמפוס ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, רח׳ זמורה 1, ירושלים

תמונה

אירועים קרובים