בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי בתחרות Arte Laguna Prize | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

בוגרי המחלקה לעיצוב תעשייתי בתחרות Arte Laguna Prize

פורסם ב
9.11.21

"Arte Laguna Prize” הוא פרס בינלאומי לאמנות ולעיצוב עכשווי שנוסד בשנת 2006 בוונציה, ומהווה אחת מהתחרויות המשפיעות בתחום האמנות החזותית והעיצוב. מטרת הפרס היא לתמוך ולקדם יצירתיות ולפתח רשת של שיתופי פעולה, על מנת להציע לאמניות, אמנים, מעצבות ומעצבים הזדמנויות קונקרטיות לצמיחה בקריירה המקצועית שלהם. מדי שנה נבחרים, על ידי שופטים בינלאומיים בתחומי האמנות והעיצוב, כ-120 פיינליסטים ופיינליסטיות מכלל הקטגוריות (מתוך כ-10,000 מועמדויות) הזוכים להציג את עבודותיהם באחד המקומות המפורסמים בעולם האמנות - ה"Arsenale Nord" - מבנה מהמאה ה16 הממוקם בלבה של ונציה.

הפרויקט "DEBUG yourself" של ניצוץ סרנגהבוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי, והפרויקט "KAFCAFE" שנעשה במסגרת תכנית "החממה" של המחלקה על ידי ניצוץ סרנגה, אוהד כברי וטליה עוקב, נבחרו מתוך 11 פיינליסטים בקטגוריות ה"Design Art", מתוך 20,000 מועמדויות ו-240 פיינליסטים מכלל הקטגוריות.

ניתן למצוא את שני הפרויקטים בתערוכה השנתית של "Arte Laguna Prize", שמארחת השנה את הפיינליסטים מהמהדורות ה-14 וה-15 שלה ב"Arsenale Nord" בוונציה, איטליה, עד ה-21 בנובמבר 2021. כמו כן, התערוכה לוקחת חלק באירועי "Venice Design Week", ומוצגת במקביל לביאנלה בארכיטקטורה.