אפשרויות והזדמנויות למרצים/ות בנושאי קיימות בשדה הבינלאומי | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

אפשרויות והזדמנויות למרצים/ות בנושאי קיימות בשדה הבינלאומי

פורסם ב
18.4.24

המרחב לפיתוח מקיים והמשרד הבינלאומי מזמינים את מרצי ומרצות בצלאל לקחת חלק בתוכניות הכשרה ממומנות כדי ללמוד איך לשלב נושאי קיימות בתוכניות הלימודים.

העיסוק בנושא הקיימות מעסיק את הסטודנטים והסטודנטיות שלנו יותר ויותר. אם אתם/ן שואליםות את עצמכם/ן איך הנושא יכול להשתלב בתוכנית הלימודים, כיצד הוא מתקשר לדיציפלינה ומה אפשר לעשות במסגרת הקורסים שלכם/ן - ההזדמנויות הבאות יכולות לספק תשובות לשאלות האלה ולאפשר לכל אחד ואחת מכםן להעמיק את היכולות לשילוב נושא הקיימות במרחב האקדמי.

1. הצטרפות לארגון AASHE בו חברה בצלאל
באפשרות כל אחד ואחת מקהילת בצלאל ליצור פרופיל משתמש באתר AASHE ולהירשם לניוזלטר של הארגון. ההרשמה מעניקה גישה למשאבים המקוונים הכוללים ידע רב בתחומי החינוך לקיימות, הזדמנויות לנטוורקינג, שיתוף מידע, יצירת שיתופי פעולה ופיתוח אישי מקצועי בתחומי הקיימות. 

2. תמיכה במימון השתתפות בוובינרים בנושא קיימות באקדמיה מטעם ארגון AASHE 
הוובינרים של AASHE מתמקדים במתן כלים להטמעת נושא הקיימות בקורסים קיימים, באמצעות העשרת המיומנויות והידע בתחום. הוובינרים מבוססים על תהליכי פיתוח מוכחים ממסגרות אקדמיות בארה"ב ובאירופה.
מרצות ומרצים שרוצים/ות לקדם הטמעת כלים וידע מתחומי הקיימות בקורסים שלהם יכולים להנות מתמיכה כספית למימון ההשתתפות באחד הוובינרים המוצעים ב-AASHE. המעונינים/ות מוזמנים לשלוח מייל לאלעד פרסוב - ראש המרחב לפיתוח מקיים בבצלאל. במייל יש לציין את הוובינר אותו תרצו לקחת, שמכם, מחלקה, שם הקורס בו תרצו לשלב את נושא הקיימות והסמסטר. מימון מלא ינתן לעד כעשרה קורסים בשנה.
למשלוח פניות עד שבוע לפני האירוע ניתן לפנות לאלעד פרסוב.

3. תמיכה במימון נסיעה של עמיתי הוראה ומרצים/ות מן החוץ לכנסים אקדמים ומקצועיים בנושא קיימות
מרצים ומרצות מן החוץ יכולים לקבל תמיכה בהשתתפות במימון נסיעות לכנסים בנושא קיימות מקרן השתלמות מרכזית. מרצים/ות שהתקבלו לכנסים בינלאומיים מוזמנים להכנס ללינק, למלא את הטפסים המצורפים ולשלוח לא יאוחר מ-30 ימים לפני הנסיעה.

לשאלות ופניות - אלעד פרסוב, המרחב לפיתוח מקיים בבצלאל
sustainability@bezalel.ac.il | 0505343922