בוגרי ובוגרות המחלקה לאמנויות המסך הם הזוכים/ות בפסטיבל ׳אסיף׳ 2024 | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

בוגרי ובוגרות המחלקה לאמנויות המסך הם הזוכים/ות בפסטיבל ׳אסיף׳ 2024

פורסם ב
18.9.24

בוגרי ובוגרות המחלקה לאמנויות המסך הם/ן הזוכות והזוכים בפרסים השונים בפטסיבל ׳אסיף׳ לשנת 2024. אסיף הוא אירוע שנתי מרכזי בעולם האנימציה הישראלית, המקדם את יוצרות ויוצרי סרטי האנימציה בישראל. בטקס הענקת הפרסים זכו בוגרים ובוגרות של המחלקה לאמנויות המסך בפרסים על סרטי הגמר שלהם/ן, כמו גם על סרטים שיצאו לאחר תקופת הלימודים.

בקטגורית סרטי גמר זכו במקום השני ניקה ז'קובה ורימה גפן על סרטן "לב אוחז", סרט אנימציה על סיפורם של ליליה ומקס, אשר מוצאים עצמם חסרי הגנה ביום הראשון של המלחמה באוקראינה. הם יוצאים למסע שבו יגלו כמה אומץ אפשר למצוא בלב אוהב. נועה גפן ועדן גרוסמן קיבלו ציון לשבח על סרטן "מיקומך בתור", סרט אנימציה המספר על דפנה, בחורה שנרשמה בטעות כמתה, ויוצאת למסע בנבכי הבירוקרטיה כדי להוכיח (למדינה ולעצמה) שהיא חיה.

בפרס גרוס למצויינות באנימציה על שם יורם גרוס זכתה טל קנטור, מרצה ובוגרת המחלקה. ציון לשבח ניתן לבוגרת לי דרור על סרטה "מזל דגים" בקטגורית הסרטים העצמאיים, ולבוגרת אפרת ברגר על סרטה ״שום דבר מיוחד״ בתחרות הדוקומנטרית. בקטגורית הקליפים זכתה דפי בן עמי במקום הראשון על הסרטון "החברים שלנו/אור בירון". בקטגורית הקצרצרים זכה שחף רם על הסרטון "ישעיהו מב' 9".