קול קורא | התמחות בדיגיטל במחלקת השיווק | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

קול קורא | התמחות בדיגיטל במחלקת השיווק

פורסם ב
6.11.24

מחלקת השיווק בבצלאל מחפשת סטודנטיות וסטודנטים סקרנים, יצירתיים ומעורבים בעשייה האקדמית והמחלקתית, המעוניינים להשלים את סט הכלים הנרכש במסגרת הלימודים באקדמיה ולרכוש מיומנויות פרקטיות של שיווק, תוכן ודיגיטל. 

ההתמחות הינה חלק מתכנית ההתמחויות של המל״ג הנעשית בהיקף שנתי של 100 שעות ומעניקה גמול של 2 נ"ז עבור קורסים מחלקתיים ומתאימה לכל הסטודנטים/ות בכל התארים* גם לסטודנטים ולסטודנטיות שביצעו התמחות אחרת במהלך תקופת הלימודים.

על ההתמחות:
הכלים שתרכשו בהתמחות ילוו אתכם/ן במהלך החיים המקצועיים שלכם/ן כמעצבים/ות, כאמנים/ות, כיוצרים/ות, כאוצרים/ות, כאדריכלים/ות, כמנהלים/ות ובכל מה שתבחרו לעשות בעתיד וישלימו את הכלים הפרקטיים והתיאורטיים הנרכשים במהלך תקופת הלימודים. 

ההתמחות השנה תפעל בשלושה מסלולים לבחירה (ניתן לפעול ביותר ממסלול אחד):
1. מסלול ערוצי סושיאל המחלקתיים - במסלול זה המתמחים/ות יתפעלו את הרשתות החברתיות של המחלקה (פייסבוק ואינסטגרם) ובמסגרתו יהיו אחראים על התפעול היומי והשוטף של הרשתות החברתיות של המחלקה - צילום, עריכה ופרסום של התכנים, איסוף וריכוז חומרים מהסטודנטים/ות ומהמרצים/ות, יבנו גאנט עבודה חודשי ושנתי ועוד ויחשפו את פעילות המחלקה לקהל הרחב.
2. מסלול שיווק כלל אקדמי - במסלול זה המתמחים/ות יקחו חלק במערך השיווק הדיגיטלי של בצלאל ובמסגרתו יתמחו ביצירה ועריכה של תוכן, בפלטפורמות שיווקיות כמו מערכת דיוור, רשתות חברתיות, עיצוב סטוריז, תוכן באתר בצלאל וכיו"ב.
3. מסלול צילום ויצירת תוכן עבור הרשתות החברתיות של האקדמיה - מסלול זה מיועד לסטודנטים ולסטודנטיות עם רקע וציוד מתאים (ניתן גם להשכיר ממחסן הציוד) אשר מעוניינים/ות להרחיב את ארגז הכלים וללמוד לייצר תוכן וידאו וסטילס לרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ווימאו.

להגשת מועמדות יש למלא את הטופס עד 13.11.24.

*תואר ראשון - משנה ב׳ ומעלה, תואר שני - שנים א׳ ו-ב; ההתמחות פתוחה לסטודנטים/ות מכלל מחלקות ותכניות האקדמיה למעט המחלקה לאמנות והתכנית לתואר שני באמנויות.