קול קורא | התמחות בעיצוב גרפי במחלקת השיווק | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

קול קורא | התמחות בעיצוב גרפי במחלקת השיווק

פורסם ב
5.11.24

על ההתמחות:
ההתמחות הינה חלק מתכנית ההתמחויות של המל״ג הנעשית בהיקף שנתי של 100 שעות ומעניקה גמול של 2 נ"ז עבור קורסים מעשיים. התמחות בעיצוב גרפי כחלק ממחלקת השיווק בבצלאל פתוחה לסטודנט/ית מהמחלקה לתקשורת חזותית, בין השנים ב׳-ג׳. זוהי הזדמנות להיות חלק מהעשייה וההוצאה לפועל של תוצרים גרפיים, עיצובים רשמיים של האקדמיה לפרינט ולדיגיטל, ולצבור ניסיון פרקטי ומעשי בתחום בליווי אישי של הממונה על התחום בבצלאל וראש המחלקה לתקשורת חזותית. ההתמחות הינה בשיתוף המרחב לפיתוח קריירה בבצלאל.

ההתמחות כוללת עבודת עיצוב מעשית במחלקת השיווק:
1. עיצובים לפלטפורמות שונות ובהן אתר בצלאל, ניוזלטר, סושיאל מדיה ועוד.
2. מתן מענה מקצועי בתחום העיצוב הגרפי בשוטף, יישום עקרונות המיתוג של האקדמיה על מגוון תוצרים גרפיים ובתוך כך עיצוב תוצרי דיגיטל ופרינט על פי ספר המותג של בצלאל.
3. עיצוב והוצאה לפועל של תוצרים לקראת אירועים מרכזיים ובהם: ימים פתוחים, טקסי בוגרים, תערוכות בוגרי/ות וכיו"ב.

ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
• סטודנט/ית משנים ב'-ג' מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. 
• מחויבות ברמה גבוהה.
• יכולת ניהול זמן ועמידה בדד ליין.
• נוכחות וזמינות פיזית באקדמיה ובאופן מקוון.
• תקשורת בין אישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.
• ידע בסיסי בתוכנות אדובי (דגש על אינדזיין).

ההתמחות בניהול המעצבת הכללית של בצלאל וראש המחלקה לתקשורת חזותית. 

להגשת מועמדות יש לשלוח קו"ח ולצרף מכתב הצהרת כוונות לכתובת המייל: anya@bezalel.ac.il

מועד אחרון להגשה: יום שלישי, 12.11.24.