קול קורא | התמחות במדיה דיגיטלית וקריאייטיב במיזם למדיה בירושלים | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

קול קורא | התמחות במדיה דיגיטלית וקריאייטיב במיזם למדיה בירושלים

עבור 2 נקודות זכות במחלקת האם
פורסם ב
25.5.25

המיזם למדיה בירושלים – קרן המדיה העירונית הראשונה מסוגה בישראל, התומכת ביצירה ירושלמית מקורית ורב־תחומית מזמין סטודנטים/ות להגיש מועמדות להתמחות. הקרן מלווה ותומכת בפרויקטים מגוונים ומשתפת פעולה עם גופי שידור והפקה מובילים כגון HOT, yes, כאן 11, ועוד. 

ההתמחות מתקיימת במסגרת תכנית אמ״ה – אקדמיה משלבת התנסות, ומקנה 2 נקודות זכות עבור 100 שעות. ההתמחות בכפוף לאישור ראש המחלקה.
 
תחומי ההתמחות
• קריאייטיב ומדיה 
• סיוע בהפקת תוכן ויזואלי מותאם לפלטפורמות הדיגיטליות של הקרן: צילום ועריכה מאחורי הקלעים באירועים, הקרנות, פאנלים, השקות, ראיונות קצרים עם שחקנים ויוצרים, ועוד. 

סושיאל ומדיה דיגיטלית
• תכנון ותחזוק עמודי המדיה של המיזם – Instagram, TikTok, Facebook ו-LinkedIn – בליווי מקצועי צמוד של מנהלת הסושיאל.
• תוכן ועבודה משותפת
• ניסוח טקסטים שיווקיים וקריאייטיביים וסיוע בשיתופי פעולה עם משפיענים ועמודי תוכן. 

ויז’ואל ועיצוב
עדכון חומרים גרפיים, שימוש בתבניות קיימות ועבודה על פיתוח תבניות חדשות. 
 
דרישות
• שליטה בצילום סטילס/וידאו ועריכה למדיה (CapCut / Premiere / Canva – יתרון) 
• יצירתיות, יוזמה, אהבה לעולם הדיגיטל, הקולנוע והתרבות 
• עברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) 
• אחריות, מחויבות וחיבור לערכי הקרן ולרוח היצירה הירושלמית 
 
מיקום ההתמחות
עבודה היברידית – מהבית ובשטח, כולל השתתפות באירועים, צילום ועריכה. 
פגישת עבודה אחת לשבועיים (בזום). 
 
להגשת מועמדות
יש לשלוח מכתב כוונה קצר, תיק עבודות או דוגמאות לתוכן שיצרתם/ן.
הגשת מועמדות תתקבל במייל זה

תמונה של שחקני הסדרה: שבאבניקים עונה 3
שבאבניקים עונה 3, בתמיכת המיזם למידה ירושלים. צילום: אוהד רומנו