קורס
دورة
Course
טוטאל דיזיין
בסטודיו נתנסה בעומק הפעולה של פיתוח ויצירת זהות חזותית לגוף ציבורי בקנה מידה גדול, כמו שירות מסחרי, תחבורה, ספורט, ערוץ טלוויזיה וכד׳. מיתוג, כדיסציפלינה, לא רק דורש יכולת לעצב סמל/לוגוטייפ, אלא גם לחשוב אסטרטגית על האתוס והמשימה של גוף/מוסד/חברה. חשיבה אסטרטגית כזו לא רק מבקשת ליצור מערכת של קודים ויזואליים, אלא גם להשפיע על האופן שבו ארגון מנהל את סך התקשורת שלו מול העולם.
נלמד לתרגם אסטרטגיה וחזון לשפה חזותית חזקה ומבדלת, כזו המייצגת נאמנה את הערכים עליה היא נשענת. בתחילה ננסח את הקודים החזותיים העקרוניים — את ארגז הכלים: קוד טיפוגרפי, חומרי, צבעוני, איקונוגרפי, אנימטיבי וכד׳ — בעזרתו נוכל בהמשך לפתח מרכיבים תדמיתיים בסיסיים שאותם נרחיב לפלטפורמות רלוונטיות של תקשורת חזותית: פרינט, דיגיטל ועוד, במטרה להרחיב את הדרכים שבהן ניתן לבטא ולדייק זהות של מותג.