קורס
دورة
Course
עיצוב מרובה פלטפורומות
מיתוג אירוע תרבות
מיתוג של אירוע תרבות מהווה פעולה כמו־אוצרותית המשלבת בין החוויה המרחבית והגופנית, הקהילתית והאקטואלית לבין התכנים והסוגה (ז׳אנר) שלו.
הביטויים החזותיים של המיתוג נחשפים באופן מדורג ובפרק זמן נתון (ארעי) ונושאים אופי של קמפיין.
העבודה בקורס תכיל תרגיל מרכזי, שתוצריו יורכבו מביטויים משוכללים לשפה וזהות חזותית לאירוע רחב יריעה בתחומי התרבות במגוון פלטפורמות ומדיות - פרינט, עיצוב אינטראקטיבי, motion, עיצוב תלוי מקום ועוד. נבחן את התפקיד והייחוד של כל פלטפורמה ויישום ואת מיקומם בתחביר המיתוג והאירוע כמכלול.