ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה מנהל.ת רכש
היקף משרה: משרה מלאה
העסקה: 41-43 דירוג המח"ר
כפיפות: סמנכ"ל האקדמיה
מקום העבודה: זמורה 1, ירושלים
הגדרת התפקיד:
- אחריות וניהול תהליכי רכש ומכרזים תוך תיאום בין הצרכים לתקציב ולממשקים השונים באקדמיה.
- תכנון תכנית רכש שנתית, איתור צרכים, קבלת דרישות רכש וקביעת יעדים עם מחלקות האקדמיה.
- ניהול מו"מ, בחירת ספקים וניהול קשר רציף עמם.
- מעקב ובקרה על הזמנות פנימיות לצורך רכישת טובין מול בדיקת אישורים תקציביים ויתרות תקציביות.
- הנפקת הזמנות רכש, מעקב אחר הזמנות והעברתן ליחידה המזמינה.
- בקרה אחר רכישות, אישור החשבוניות והעברתן לתשלום.
- ניהול רשימת ספקים לפי תחומי רכש, תיעוד וריכוז החוזים שנחתמו עמם, ריכוז הצעות מחיר מספקים ובקרה על התהליך.
- ייזום תהליכי שיפור, חיסכון ויעילות
- אחריות על מכרזים ותפעול ועדת מכרזים של האקדמיה
- וועדת רכישות- הכנת פרוטוקולים ואחריות ליישום החלטות הוועדה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר אקדמי חובה.
- תואר אקדמי בתחומים הנדסת תעשיה וניהול/ לוגיסטיקה –יתרון.
- 3 שנות ניסיון במהלך 6 השנים האחרונות בתחום הרכש -חובה.
- יכולת ניהול משא ומתן.
- ניסיון בתחום המכרזים.
- ניסיון בניהול עובדים.
- רקע בהנה"ח – יתרון.
- ידע בתוכנת פריוריטי- יתרון.
- שליטה ביישומי אופיס- Excel.
- שליטה בניהול תקציב.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ .
- ארגון מידע וסדר, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, למייל keren@bezalel.ac.il
אוגוסט 2024
מכרז פנימי/חיצוני דרוש.ה ממונה בטיחות באקדמיה
משרה מלאה
כפיפות מנהלתית: למנהל התפעול
העסקה בחוזה אישי
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
- ממונה בטיחות בעל.ת ניסיון של לפחות 5 שנים בארגונים ציבוריים, אוניברסיטאות, מפעל, ארגונים גדולים וכד' (בתקציב של מעל 70 מיליון ₪).
- סיוע למרצים/ות עובדים.ות וסטודנטים.ות בעבודה בהיבט הבטיחות וגם עם חומרים מסוכנים ורעלים.
- בניית נהלים חדשים והטמעתם בתהליך העבודה על פי הנהלים הקיימים בכל המחלקות.
- הדרכת מרצים.ות, סגל מנהלי וסטודנטים.ות ע"פ התקנות, כולל בבטיחות על מכונות, גובה, וכד'.
- בעל הסמכה וידע כאחראי רעלים, יתרון: הכנות והגשות של היתרים כולל: הכנת תיק ניהול בטיחות, תיק מרצה, חוברת בטיחות לסטודנטים/ות, רעלים , לומדות בטיחות וכדו'.
- קיום בדיקות סביבתיות, קיום שגרת בדיקות, פיקוח על סדרי הבטיחות בסדנאות ומעבדות האקדמיה, מסירת מידע והדרכות עובדים, קבלני חוץ , ביקורות ציוד ומכונות, מעקב אחרי תאונות עבודה, ריכוז ועדות בטיחות, (כולל שאר הסעיפים ע"פ "חוק ארגון ופיקוח על העבודה התשי"ד 1954)
- טיפול שנתי בכל אישורי הבטיחות כולל: כיבוי וגילוי אש, היתר רעלים, וכד'
- ממונה על רעלים וחומרים מסוכנים באקדמיה (עפ"י חוק המשרד להגנת הסביבה בשנת 1993)
השכלה
- תואר ראשון בבטיחות ממוסד מוכר/ - יתרון מהנדס בטיחות – יתרון
- ממונה בטיחות רשום ומאושר על ידי משרד התמ"ת, ובעל תעודה בתוקף- חובה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- כישורי הדרכה מעולים.
- בעל/ת ידע בחומרים מסוכנים, כימיה, הבנה של תהליכי עבודה–יתרון.
- בעל/ת חוש טכני וכישורי למידה מצוינים
- יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
- אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- בעל/ת יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
- גמישות נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי האקדמיה.
- ידע ויכולת בהכנות והגשות של היתרים רגולטוריים
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור במשאבי אנוש, באמצעות מייל ל- keren@bezalel.ac.il
יולי 2024
מכרז פנימי/חיצוני - דרוש/ה טכנאי.ת אור קולי
היקף משרה: משרה מלאה
דרוג ודרגה: 39-41 בדירוג מח"ר / טכנאים והנדסאים או 9-11 בדרוג המנהלי.
כפיפות: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים.
מקום העבודה: בכל אתרי האקדמיה (קמפוס ראשי מרכז העיר, השלוחה החרדית, בית הנסן, המחלקה לארכיטקטורה ושלוחת ת"א).
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת תפקיד:
איש/אשת צוות אור קולי בבצלאל ושלוחותיה
- התקנת ציוד אור-קולי בכל שלוחות האקדמיה – מחשבים, מקרנים, טלוויזיות, נגנים, ציוד הגברה ורמקולים.
- תחזוקת הציוד האור קולי בכיתות וכן מתן מענה למרצים.ות וסטודנטים/ות בזמן אמת למתן פתרונות ותיקון תקלות.
- תחזוקת עמדות מרצה ממחושבות ופתרון תקלות מחשוב בזמן אמת, ביצוע התקנות חומרה\ תוכנה וכן חיבור וחיווט טלוויזיות, מקרנים, מזרמי מדיה מתקדמים וציוד אודיו ממוחשב.
- הכנת תשתיות, שינוע והתקנה פיזית של ציוד אור קולי וציוד מחשוב (קדיחות, כבילה, תליה, לרבות עבודה בגובה).
- ליווי אירועים וכנסים בהם נעשה שימוש בציוד או-קולי, משלב התקנת הציוד האור קולי ועד תמיכה בתפעול הציוד וליווי המרצה במהלך האירוע / כנס.
- בחינת פתרונות והזמנת ציוד.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם לדרישת התפקיד והאקדמיה.
ידע וניסיון נדרשים:
- ידע טכני בציוד אור קולי כולל לרבות הזרמת אודיו / וידאו באמצעות רשתות תקשורת.
- ידע בהתקנה, הפעלה ותחזוקת מחשבים ומערכות הפעלה דוגמת Windows, MacOS.
- ניסיון קודם כטכנאי/ת אור קולי.
- היכרות מקצועית עם עולם הווידאו והסאונד.
- יכולת מקצועית גבוהה בהפעלה ותחזוקת ציוד היקפי.
- ניסיון בתוכנות מצגות דוגמת Power-Point, היכרות עם Keynote- יתרון.
כישורים נדרשים:
- נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי צרכי האקדמיה ודרישת הממונה.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
- יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
- תודעת שרות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
מקום העבודה:
העבודה דורשת התניידות בכל אתרי האקדמיה (מרכז העיר, בית הנסן, השלוחה החרדית, תל אביב) וכן באתרים בהם מתקיימים כנסים/אירועים מטעם האקדמיה בהתאם לצרכיה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il עד לתאריך 15.7.2024
ינואר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרושה מנהלת חשבונות
היקף משרה: 100% משרה
העסקה: 9-11 דירוג אחיד, 39-41 דירוג מח"ר
כפיפות: מנהלת חשבונות ראשית
תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
רישומים חשבונאים של פעולות כספיות.
קליטה וביצוע התאמות בנקים .
טיפול במערך ספקים הכולל טיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
רישום ומעקב אחר חיובי כרטיסי אשראי.
הפקת שיקים והעברות בנקאיות .
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה הישיר וצרכי האקדמיה.
דרישות ידע, ניסיון וכישורים:
הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה.
ידע וניסיון בתוכנת ERP בפריוריטי
ניסיון ומיומנות בתוכנות OFFICE , כולל אקסל וורד.
ניסיון בעבודה משרדית ובמתן שירות.
יכולת ארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל keren@bezalel.ac.il .