ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מודיעה על משרה פנויה לתפקיד ראש התכנית לתואר שני באמנויות (.M.F.A)
החל מתאריך 01.10.2025 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
התכנית לתואר שני באמנויות (M.F.A.) פועלת כחממה המספקת לאמנים/ות מבטיחים/ות הזדמנות ייחודית לשכלל פרקטיקות יצירה בעודם/ן מפתחים/ות גוף עבודות מקורי וממוקד. בתכנית לומדים/ות אמנים/ות מהארץ ומרחבי העולם, ומלמדים/ות סגל אקדמי בכיר, לצד אמנים/ות ואוצרים/ות בינלאומיים/ות ומקומיים/ות.
תפקיד ראש התכנית כולל:
התווית חזון ויעדים לתכנית, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית תכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום קשרים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח התכנית כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט
- יחסי אנוש מצוינים
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית
- כריזמה ויכולת מנהיגות
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח
- ניסיון והצטיינות בהוראה
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות למלא את הטופס המקוון.
בכל שאלה/הבהרה ניתן לפנות ללשכת הנשיא, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, באמצעות דוא"ל: penny@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש. ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 20.1.25
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מודיעה על משרה פנויה לתפקיד ראש המחלקה לצורפות ואופנה.
החל מתאריך 01.10.2025 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
במהלך שנת 2023 עברה בצלאל למשכנה החדש במרכז העיר ירושלים. הקמפוס החדש, על שם ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, ממוקם בלב לבה הפועם של העיר: במתחם מגרש הרוסים, בסמוך לעיריית ירושלים וכיכר ספרא, על גבעה המשקיפה אל העיר העתיקה.
תפקיד ראש המחלקה כולל:
התווית חזון ויעדים למחלקה, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית תכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום קשרים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח המחלקה כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי.
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
- כריזמה ויכולת מנהיגות.
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח.
- ניסיון והצטיינות בהוראה.
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה.
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות למלא את הטופס המקוון.
בכל שאלה/הבהרה ניתן לפנות ללשכת הנשיא, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, באמצעות דוא"ל: penny@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש. ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 20.1.25
מכרז פנימי/חיצוני
מנהל/ת רכש
היקף משרה: משרה מלאה
העסקה: 41-43 דירוג המח"ר
כפיפות: סמנכ"ל האקדמיה
מקום העבודה: קמפוס בצלאל ע׳׳ש ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, רח׳ זמורה 1, ירושלים
הגדרת התפקיד:
- אחריות וניהול תהליכי רכש ומכרזים תוך תיאום בין הצרכים לתקציב ולממשקים השונים באקדמיה.
- תכנון תכנית רכש שנתית, איתור צרכים, קבלת דרישות רכש וקביעת יעדים עם מחלקות האקדמיה.
- ניהול מו"מ, בחירת ספקים וניהול קשר רציף עמם.
- מעקב ובקרה על הזמנות פנימיות לצורך רכישת טובין מול בדיקת אישורים תקציביים ויתרות תקציביות.
- הנפקת הזמנות רכש, מעקב אחר הזמנות והעברתן ליחידה המזמינה.
- בקרה אחר רכישות, אישור החשבוניות והעברתן לתשלום.
- ניהול רשימת ספקים לפי תחומי רכש, תיעוד וריכוז החוזים שנחתמו עמם, ריכוז הצעות מחיר מספקים ובקרה על התהליך.
- ייזום תהליכי שיפור, חיסכון ויעילות
- אחריות על מכרזים ותפעול ועדת מכרזים של האקדמיה
- וועדת רכישות- הכנת פרוטוקולים ואחריות ליישום החלטות הוועדה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר אקדמי חובה.
- תואר אקדמי בתחומים הנדסת תעשיה וניהול/ לוגיסטיקה – יתרון.
- 3 שנות ניסיון במהלך 6 השנים האחרונות בתחום הרכש -חובה.
- יכולת ניהול משא ומתן.
- ניסיון בתחום המכרזים.
- ניסיון בניהול עובדים.
- רקע בהנה"ח – יתרון.
- ידע בתוכנת פריוריטי- יתרון.
- שליטה ביישומי אופיס- Excel.
- שליטה בניהול תקציב.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ .
- ארגון מידע וסדר, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, למייל keren@bezalel.ac.il
ינואר 2025
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה טכנאי.ת רשתות תקשורת IP וטלפוניה
היקף משרה: משרה מלאה
כפיפות: מנהל מערכות מידע ומחשוב. כפיפות מקצועית : סגן מערכות מידע ומחשוב.
מקום העבודה:
בכל אתרי האקדמיה (קמפוס ראשי מרכז העיר, השלוחה החרדית, בית הנסן, המחלקה לארכיטקטורה, שלוחה תל אביב), בהתאם לצרכי העבודה והחלטת מנהל מערכות מידע ומחשוב.
תנאי העסקה: חוזה אישי
הגדרת התפקיד:
- ניתור בקרה ותחזוקה של כלל תשתיות התקשורת.
- מתן מענה ופתרון תקלות תעבורת תקשורת IP, Lan\Wan.
- ביצוע התקנות ציוד, תחזוקה וקונפיגורציה של מתגי תקשורת, טלפוניה, נתבים.
- ניהול ותחזוקת ציוד WIFI.
- ניהול ותמיכה בטלפוניה מבוססת IP.
- תפעול ושרות – NOC.
- תמיכה במשתמשי קצה וציוד קצה.
- אבטחת מידע והתעבורה ברשתות התקשורת.
- ביצוע מטלות נוספות ע"פ דרישת ממונה.
ידע וניסיון נדרשים:
- בוגר.ת קורסי תקשורת ממוסד מוכר.
- ניסיון בעבודה עם מוצרי Cisco, HP, Aruba, Fortinet, Meraki
- ניסיון של מעל 3 שנים בתפקיד דומה בסביבה מרובת ציוד טכנולוגי בארגון SMB.
- ידע נרחב בתקשורת נתונים (TCP\IP) טופולוגית תעבורת רשת, מודל OSI ופתרון תקלות רשת מורכבות.
- ניסיון בהתקנות ציוד וטיפול בתקלות תקשורת קצה (מתגים, נתבים, Backbone, WIFI...)
- ידע במרכזיות IP ו CENTRIX כולל אביזרי קצה.
- ניסיון מעשי בתחום תשתיות פאסיביות, ידע באופטיקה יתרון.
- ניסיון במערכות Multimedia over IP.
- ידע והבנה באבטחת מידע ומוצרי אבטחת מידע כגון Firewall, EDR, NAC, AV, NAC
- הבנה בתחום PC מערכות הפעלה ורשתות Microsoft
כישורים נדרשים:
- יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
- יכולת לעבוד באופן עצמאי ללא הכוונה שוטפת וצמודה.
- כישורי תכנון, סדר וארגון מעולים.
- יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, יכולת הדרכה מוכחת.
- אנגלית המאפשרת קריאת מדריכים טכניים באופן שוטף.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ.
- נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 20.1.2025 למייל keren@bezalel.ac.il.
אוגוסט 2024
מכרז פנימי/חיצוני דרוש.ה ממונה בטיחות באקדמיה
משרה מלאה
כפיפות מנהלתית: למנהל התפעול
העסקה בחוזה אישי
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
- ממונה בטיחות בעל.ת ניסיון של לפחות 5 שנים בארגונים ציבוריים, אוניברסיטאות, מפעל, ארגונים גדולים וכד' (בתקציב של מעל 70 מיליון ₪).
- סיוע למרצים/ות עובדים.ות וסטודנטים.ות בעבודה בהיבט הבטיחות וגם עם חומרים מסוכנים ורעלים.
- בניית נהלים חדשים והטמעתם בתהליך העבודה על פי הנהלים הקיימים בכל המחלקות.
- הדרכת מרצים.ות, סגל מנהלי וסטודנטים.ות ע"פ התקנות, כולל בבטיחות על מכונות, גובה, וכד'.
- בעל הסמכה וידע כאחראי רעלים, יתרון: הכנות והגשות של היתרים כולל: הכנת תיק ניהול בטיחות, תיק מרצה, חוברת בטיחות לסטודנטים/ות, רעלים , לומדות בטיחות וכדו'.
- קיום בדיקות סביבתיות, קיום שגרת בדיקות, פיקוח על סדרי הבטיחות בסדנאות ומעבדות האקדמיה, מסירת מידע והדרכות עובדים, קבלני חוץ , ביקורות ציוד ומכונות, מעקב אחרי תאונות עבודה, ריכוז ועדות בטיחות, (כולל שאר הסעיפים ע"פ "חוק ארגון ופיקוח על העבודה התשי"ד 1954)
- טיפול שנתי בכל אישורי הבטיחות כולל: כיבוי וגילוי אש, היתר רעלים, וכד'
- ממונה על רעלים וחומרים מסוכנים באקדמיה (עפ"י חוק המשרד להגנת הסביבה בשנת 1993)
השכלה
- תואר ראשון בבטיחות ממוסד מוכר/ - יתרון מהנדס בטיחות – יתרון
- ממונה בטיחות רשום ומאושר על ידי משרד התמ"ת, ובעל תעודה בתוקף- חובה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- כישורי הדרכה מעולים.
- בעל/ת ידע בחומרים מסוכנים, כימיה, הבנה של תהליכי עבודה–יתרון.
- בעל/ת חוש טכני וכישורי למידה מצוינים
- יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
- אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- בעל/ת יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
- גמישות נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי האקדמיה.
- ידע ויכולת בהכנות והגשות של היתרים רגולטוריים
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור במשאבי אנוש, באמצעות מייל ל- keren@bezalel.ac.il
ינואר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה
עובד.ת אחזקה
היקף משרה: משרה מלאה
העסקה: דירוג האחיד 10-8, דירוג מח"ר 40-38
כפיפות: ממונה אחזקה
מקום העבודה: קמפוס מנדל, ירושלים
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
בניית קירות גבס, שפכטל וצבע
אינסטלציה- אחריות על טיפול בצנרות: PPR , )פוליפרופילן(, PVC התקנה , תחזוקה וכד'.
תחזוקה שוטפת ומונעת: חשמל בסיסי, עבודות צבע, תיקונים כלליים ועוד מטלות בתחום האחזקה.
השכלה:
תעודת הנדסאי.ת אינסטלציה- יתרון
קורסים בבניה קלה - יתרון
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
ניסיון מקצועי באחזקה של 5 שנים
ידע טכנולוגי ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות בשטח.
היכרות עם תחום חשמל, מכונות בניה - יתרון
אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד בצוות.
אחריות וראש גדול
ניסיון בניהול צוות- יתרון
ניתן להגיש קו"ח לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il