ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
פברואר 2023
היקף משרה: 50% משרה
(דרוג ודרגה: 39 דירוג המח"ר (מתח דרגות 39-41
כפיפות: מנהל הספרייה והמאגרים הדיגיטליים
משרה 1 - מקום וזמני העבודה: הר הצופים ומרכז העיר, ירושלים
22:00-מסגרת התפקיד : ימים א', ב', וג' בשעות אחה"צ--15:00
משרה 2 - מקום וזמני העבודה: הר הצופים ומרכז העיר, ירושלים
מסגרת התפקיד : ימים ד' וה' בשעות אחה"צ- 22:00-16:00 ובימי ו' בשעות הבוקר.
תחילת עבודה: מיידי
תאור משרה:
מתן שירותי יעץ והשאלה תוך שימוש במאגרי מידע מתקדמים.
מענה לפניות בנושא איתור מידע ושימוש מושכל במאגרי מידע.
הדרכת סטודנטים ומרצים בנושא מאגרי מידע בעברית ובאנגלית.
השתלבות בעבודה השוטפת של צוות הספרייה והשתתפות בפעילויות ויוזמות של הספרייה
מטלות נוספות לפי דרישת ממונה
דרישות התפקיד:
עדיפות לבעלי תואר אקדמי ראשון בתחום מדעי הרוח/אמנות או ידע בתחומי האמנות
תואר שני בספרנות / לימודי מידע או תואר ראשון+תעודת ספרן/הסבה – חובה
ניסיון בעבודה בתוכנת אל"ף 500 – חובה
ניסיון בהדרכה/עמידה מול קהל- חובה.
שליטה בישומי מחשב וניסיון ומיומנויות באחזור במאגרי מידע מקוונים אקדמיים
יכולת מפתוח ועריכת תוכן אקדמי, ניסיון מעשי בקטלוג.
סיוע בפיתוח שירותי יעץ והדרכה חדשים.
תודעת שירות גבוהה ויחסי עבודה טובים.
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל-פה, בעברית ובאנגלית.
אנגלית ברמת שפת אם – יתרון משמעותי.
גמישות בשעות העבודה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 8.2.2023
.keren@bezalel.ac.il באמצעות מייל אל
2023 מכרז פנימי/חיצוני
ממונה חוות מחשבים במחלקה לאמנויות המסך
היקף משרה: משרה מלאה
כפיפות: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים
העסקה: דרגה 39-41 )דירוג המח"ר(, 9-11 )דירוג האחיד(
הגדרת התפקיד
אחריות על כיתות המחשבים - התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות בכיתות המחשבים ובמערך
המחשבים הייעודיים לאנימציה.
התקנת תוכנות ייעודיות לאנימציה, קונפיגורציה ואופטימיזציה של המחשבים תוך הבנה וראייה
עתידית בכל הקשור לחומרת המחשב ושיפור ביצועים.
הקצאת משאבים טכניים לסטודנטים.יות ע"פ הצרכים והמשאבים הקיימים בתיאום עם ראשי
המסלולים במחלקה )חדרי סטופ-מושיין, מחשבי רינדור, פרויקטים תלת ומשאבים נוספים(.
תחזוקה ותפעול טכני של מערך אולפני צילום סטופ-מושיין, סורקים, מערכות סינטיק, מדפסות
תלת מימד ומגוון הכלים הטכניים השונים המיועדים להפקת אנימציה.
הכנת הכיתות ומתקני ההוראה לשעורים וסיוע למרצים.ות בתחומי החווה, המקרנים, תוכנות
שליטה וכל דבר שקשור לסיוע וניהול תקין של מערך השעורים.
ניהול ואחריות על צוות אסיסטנטים.יות המסייע לסטודנטים.יות בפעילות במחלקה באופן שוטף
משלב הגיוס, ההדרכה וניהול המשמרות.
ניהול, רישום, השאלה ובקרה על מלאי ציוד ייעודי לאנימציה.
כתיבה והטמעה של נהלים לשימוש בשירותים ובמשאבים הטכניים.
ביצוע הדרכות לפי הצורך.
פירוק ,שינוע והרכבת מחשבים, ציוד ופעולות טכניות נדרשות בהתאם לנסיבות, כגון תערוכות,
אירועים, מעבר בין אתרים וכד'.
ידע, ניסיון נדרשים:
חובה. - PC היכרות טובה עם חומרה ומערכות הפעלה במחשבי
הבנה מעמיקה וניסיון מוכח בשימוש בתוכנות הפקת אנימציה, עריכת וידאו, גרפיקה, עיבוד
תמונה, תלת מימד - חובה.
ניסיון והבנה בהתקנת תוכנות וניהול משאבי מערכת המחשב ליעילות וביצועים מיטביים
בהפעלת התוכנות – חובה.
יכולת מקצועית גבוהה בהפעלת ציוד היקפי ונגני מדיה, כגון סטרימרים סורקים ומדפסות –
חובה.
יתרון. – VR/AR/XR היכרות עם ציוד קצה עליון - מצלמות, מדפסות תלת מימד, ציוד
ניסיון בהפקת אנימציה ווידאו – יתרון.
יתרון לבעלי ידע וניסיון בתחומים הבאים:
ופתרון תקלות רשת. (TCP\IP) ידע בתקשורת נתונים
כישורים נדרשים:
רקע ותודעת שרות גבוהה וכן ויכולת הדרכה מוכחת.
יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי צרכי האקדמיה ודרישת הממונה.
יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
כישורי תכנון, סדר וארגון מעולים.
יכולת עבודה בצוות.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי.keren@bezalel.ac.il
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מגייסת רכז.ת תוכן ותקשורת שיווקית
תיאור התפקיד:
- כתיבה וניסוח טקסטים שיווקיים בשוטף ובמסגרת קמפיין: לאתר בצלאל, לברושורים וחומרים שיווקיים, מודעות לקמפיין הרשמה, ניוזלטרים, באנרים, פוסטים, טקסטים לאתרי הקמפיין וכיו"ב.
- תפעול ערוצי הדיגיטל הכלל אקדמיים והעלאת תכנים ל: רשתות חברתיות, ניוזלטרים, אתרי קמפיין - אחריות על איסוף החומרים, כתיבתם, עריכתם וקידום ממומן שלהם.
- תפעול שוטף של ממשקי מחלקת השיווק: מערכת דיוור וניהול רשימות התפוצה, מנהל המודעות של פייסבוק, גוגל אנליטיקס וכיו"ב.
- ניסוח ועריכה של טקסטים להפצה פנים ארגונית והתאמתם במידת הצורך. הפצה של המסרים תוך שימוש בכלים המרכזיים הקיימים או בערוצים חדשים.
- מעורבות בפרויקטים שיווקיים וביצוע משימות שיווקיות נוספות במחלקה על פי הצורך.
דרישות התפקיד:
- תואר אקדמי- חובה. בשיווק, מנהל עסקים ותקשורת – יתרון.
- יכולות ביטוי, כתיבה, עריכה וניסוח מסרים תקשורתיים ושיווקיים ברמה גבוהה.
- היכרות עם עולמות האמנות, העיצוב והארכיטקטורה – יתרון.
- ניסיון בניהול פרויקטים והפקתם – יתרון.
- שליטה באנגלית – חובה.
משרה על בסיס שעתי במחלקת השיווק.
כפיפות מינהלתית: כפיפות לראש תחום שיווק ודיגיטל.
תחילת עבודה: מיידית
קו"ח באמצעות מייל digital@bezalel.ac.il
החל מתאריך 1.10.2023 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
תפקיד ראש התכנית כולל: התווית חזון ויעדים מחלקתיים, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית התוכן האקדמי ותכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום יחסים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח התכנית כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה המקצועי.
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
- כריזמה ויכולת מנהיגות.
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח.
- ניסיון והצטיינות בהוראה.
- יכולת ייצוג וקידום פעילות בינלאומית.
- ניסיון בהובלה והנחיה של מחקר.
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות לשלוח:
קורות חיים, פעילות המעידה על הצטיינות מקומית ובינלאומית בתחום הנדרש או בזיקה לו, תפישת עולם בנושאי פעילות המחלקה וניהולה, רשימת פרסומים, תיק עבודות ותעודות המעידות על השכלה. אל: לשכת הנשיא, בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, באמצעות דוא"ל: anat-s@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש. ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 27.01.2023 - לפרטים נוספים: 02-5893222.
דובר.ת ומנהל.ת יחסי ציבור
כפיפות מנהלתית: מנהלת שיווק, פרסום ואירועים
העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מידי
הגדרת התפקיד
אחריות על מערך התקשורת, יחסי הציבור והדוברות של בצלאל בשגרה ובעתות משבר:
- גיבוש אסטרטגיה תקשורתית, הצבת יעדים ובניית תכנית עבודה שנתית ורב-שנתית.
- ניסוח המסרים התדמיתיים והאסטרטגיים של האקדמיה והגברת המודעות האירגונית לתקשורם.
- ניהול משברים.
- ייזום כתבות, ניסוח הודעות לעיתונות ומתן מענה לפניות מהתקשורת.
- עמידה בקשר רציף עם כתבים ועיתונאים .
- יצירת היכרות מעמיקה עם הפעילות הפנים אקדמית של סטודנטים וסגל, כמו גם היכרות עם מגוון אירועי האקדמיה, וייזום סיקור תקשורתי שלהם.
- תיאום, מעקב וליווי של המרואיינים מצד האקדמיה, כולל הכנה לקראת ראיונות בכלי התקשורת, ייעוץ בתחום ההופעה וגיבוש המסר התדמיתי.
- מעקב אחר כתבות, מאמרים, סקירות ופרסומים אודות בצלאל בתקשורת, ריכוזם והבאת החומר לידיעת עובדי האקדמיה (פנים ארגוני) ולידיעת הציבור הרחב.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה ודרישות ממונה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים
- תואר אקדמי – חובה, בתקשורת שיווק או מנהל עסקים – יתרון.
- ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום הדוברות ויחסי הציבור. ניסיון בעולם האמנות והעיצוב או/ו בהשכלה הגבוהה – יתרון.
- יכולות ביטוי, כתיבה, עריכה וניסוח מסרים תקשורתיים ברמה גבוהה.
- יכולות ייזום, תכנון, ארגון וביצוע.
- תקשורת בין אישית ותודעת שירות ברמה גבוהה.
- דיסקרטיות.
- עבודה בשעות לא שגרתיות וזמינות מעבר לשעות העבודה, כולל מתן תגובות מידיות לאירועים בלתי מתוכננים.
- שליטה מלאה בתוכנות MS-Office.
- אנגלית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות באמצעות שליחת קו"ח לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, למייל keren@bezalel.ac.il.
מכרז פנימי/חיצוני פתוח עד לתאריך 1.1.2023
ממונה סדנה וטכנאי.ת ציוד תפירה
למשרה מלאה בין השעות 11:00-19:00
מיקום: ירושלים
כפיפות מינהלתית: מנהל התפעול וראש המחלקה לצורפות ואופנה
דרוג ודרגה: 41-39 בדרוג הטכנאים/הנדסאים 11-9 בדרוג האחיד
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
- ניהול ואחריות מקצועית על סדנאות והמעבדות כולל סדנאות התפירה בקמפוס החדש סדנאות התפירה כוללות: מכונות תפירה תעשייתיות לטקסטיל ועור, מכונות אוברלוק, מגהצים תעשייתיים ומכונות press.
- אחריות על תקינות ותפעול הציוד והמכונות בסדנאות נוספות במחלקה )מתכת עדינה, נדיפים וכד' ( ובנוסף אחריות בהיבט הבטיחותי.
הכנת הסדנאות לעבודה שוטפת של המרצים.ות והסטודנטים.יות .- סיוע טכני לסטודנטים.יות בביצוע פרויקטים .
- ניהול מלאי והזמנת חומרים, ציוד וכלי עבודה לסדנאות .
- הדרכת מרצים.ות וסטודנטים.יות לפי הצורך, כולל בנושא בטיחות על המכונות.
- פיתוח ושיפור של הסדנאות.
השכלה
- תעודת טכנאי.ת/הנדסאי.ת טכנאי.ת/הנדסאי.ת מכונות - יתרון.
- השכלה בתחום המחשוב/ תוכנות cnc - יתרון.
- ניסיון במכונות תפירה ובמכונות תעשייתיות - יתרון
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- ניסיון בתעשייה - יתרון
- בעל.ת ידע טכני וכישורי למידה טכניים.
- כישורי הדרכה טובים מול יחידים וקבוצות.
- יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
- אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- בעל.ת יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
- נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
ניתן לשלוח קו"ח לקרן דרור, במשאבי אנוש באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il
מכרז פנימי/חיצוני פתוח עד לתאריך 1.1.2023
ממונה בסדנאות המתכת והריתוך
למשרה מלאה
כפיפות מינהלתית: כפיפות ישירה למנהל התפעול וכפיפות מקצועית למנהל הסדנאות.
דרוג ודרגה: 39-41 בדירוג הנדסאים.יות/ טכנאים.יות, 9-11 דירוג האחיד.
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
ניהול ואחריות מקצועית על הסדנאות מתכת וריתוך, יתרון בעיבוד עץ לסוגיו
אחריות על תקינות ותפעול הציוד והמכונות בסדנאות ובנוסף אחריות מההיבט הבטיחותי.
הכנת הסדנאות לעבודה של המרצים.ות והסטודנטים.יות.
סיוע טכני למרצים.ות וסטודנטים.יות בביצוע פרויקטים.
ניהול מלאי והזמנת חומרים, ציוד וכלי עבודה לסדנאות.
הדרכת המרצים.ות והסטודנטים.יות לפי הצורך, כולל בנושא בטיחות על המכונות .
השכלה
תעודת טכנאי.ת/הנדסאי.ת מכונות - יתרון.
יתרון. – cnc השכלה בתחום המחשוב/ תוכנות
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
בעל.ת ידע טכני וכישורי למידה טכניים.
כישורי הדרכה טובים מול יחידים.ות וקבוצות.
יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ .
בעל.ת יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
רקע בתחום המודלים – יתרון.
יתרון.)מיותר?( - cnc ניסיון בתיב"מ וידע בעבודה ב
ידע בתחום עיבוד מתכות.
ידע בתחום הריתוך לסוגיו.
ידע בתחום העיבוד השבבי-יתרון
ניתן לשלוח קו"ח לקרן דרור, במשאבי אנוש באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il
מכרז פנימי/חיצוני פתוח עד לתאריך 1.1.2023
דרוש/ה
תפקיד טכנאי.ת אור קולי
היקף משרה: משרה מלאה
מיקום: ירושלים
דרוג ודרגה: 39-41 בדירוג מח"ר/ טכנאים והנדסאים או 9-11 בדרוג המנהלי.
כפיפות: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים.
מקום העבודה: הר הצופים, ירושלים
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת תפקיד:
איש צוות אור קולי בבצלאל ושלוחותיה
- ליווי אירועים וכנסים בהם נעשה שימוש בציוד או-קולי, משלב התקנת הציוד האור קולי ועד תמיכה בתפעול הציוד וליווי המרצים במהלך האירוע\כנס.
- התקנת ציוד אור-קולי באקדמיה ושלוחותיה – מקרנים, טלוויזיות, נגנים, ציוד הגברה ורמקולים, בשוטף ובתערוכות.
- הכנת תשתיות, שינוע והתקנה פיזית של הציוד (קדיחות, כבילה, לרבות עבודה בגובה(
- תחזוקת הציוד האור קולי בכיתות ושלמותן, מתן מענה למרצים וסטודנטים בזמן אמת מתן פתרונות ותיקון תקלות.
- התקנה והפעלת מעגלים סגורים לשידור אירועים וכנסים.
- תחזוקת עמדות מרצה ממחושבות ופתרון תקלות מחשוב בסיסיות בזמן אמת, התקנת החומרה והתוכנה וכלה בחיבור וחיווט מקרנים, מזרמי מדיה מתקדמים וציוד אודיו ממוחשב.
- תחזוקה שוטפת של העמדות מבחינת חומרה ותוכנה, ביצוע עדכוני תוכנה ושדרוגים.
- בחינת פתרונות והזמנת ציוד.
- הירתמות למשימות על פי דרישות הממונה בתחומי שרותי דיגיטל לסטודנטים.
ידע וניסיון נדרשים:
- ידע טכני של ציוד אור קולי כולל העברת וידאו במעגל סגור באמצעות רשתות תקשורת.
- ניסיון קודם כטכנאי אור קולי
- היכרות מקצועית עם עולם הווידאו והסאונד
- יכולת מקצועית גבוהה בהפעלה ותחזוקת ציוד היקפית
- ידע ונסיון עם הפעלת ציוד בסביבת AVOP ושרותי ענן - יתרון
- ידע בסיסי בהפעלת מחשבים ומערכות הפעלה דוגמת Windows, MacOS
- ניסיון מוכח בתוכנות מצגות דוגמת Power-Point, היכרות עם Keynote- יתרון
כישורים נדרשים:
- נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי צרכי האקדמיה ודרישת הממונה.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
- יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
- תודעת שרות גבוהה , ויכולת עבודה בצוות.
מקום העבודה:
העבודה דורשת התניידות בכל אתרי האקדמיה (הר הצופים, בית הנסן, שלוחה חרדית, מרכז העיר, תל אביב), ובאולמות בהם מתקיימים הכנסים מטעמה בהתאם לצרכי העבודה
ניתן להגיש קו"ח לקרן דרור, במשאבי אנוש, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il