ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
השלוחה החרדית של בצלאל היא מיזם פורץ דרך להכשרה אקדמית לתואר ראשון (.B.Des) של נשים חרדיות בתחומי התקשורת החזותית. התכנית פועלת במסגרת המחלקה לתקשורת חזותית, על פי תכנית הלימודים האקדמית המובילה בתחומה. בתכנית מלמדים מרצי/ות המחלקה והיא משקפת את איכות ההכשרה האקדמית שלהם/ן ואת ערכיה.
הרכז/ת האקדמי/ת של השלוחה אחראי/ת על:
• ניהול אקדמי כולל של שלוחת המחלקה ובניית תכנית הלימודים בכפוף למחלקת האם.
• עבודה מול מרצי המחלקה - ליווי והתאמה לאופי הלימודים הייחודי מול הסטודנטיות.
• הובלת מצוינות אקדמית ברוח בצלאל.
• עבודה לצד ובשיתוף עם רכז.ת נוספת.
• עבודה מול הסטודנטיות בייעוץ, הכוונה וליווי אקדמי.
דרישות התפקיד:
- ניסיון בהוראה
- תואר ראשון בעיצוב
- הכרות עמוקה וניסיון בעבודה עם החברה חרדית
- יכולת ניהול במרחב רב־תרבותי
- ניסיון בניהול אקדמי – יתרון
איוש התפקיד: אוקטובר 2025
התפקיד כולל שעות הוראה וניהול בהיקף של עד חצי משרה. כפיפות: ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל ומנהלת השלוחה.
הגשת מועמדות
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות לשלוח קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה וכל חומר רלוונטי אחר לדוא"ל: oman.vc@bezalel.ac.il
* השלוחה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת האיתור.
כפיפות: כפיפות לראש המחלקה לתרבות חזותית וחומרית ולראש המנהל האקדמי
דרוג ודרגה: 40-42 (דירוג המח"ר) | 10-12 (דירוג האחיד)
היקף משרה: משרה מלאה
תחילת עבודה: מאי 2025
תיאור התפקיד:
- אחריות ליישום וביצוע תכניות העבודה של ראש המחלקה, ניהול יומנים.
- מתן שירותים אקדמיים אדמיניסטרטיביים, ייעוץ ותמיכה למרצי/ות התוכנית ולסטודנטים/ות, לרבות מעקב אחר מילוי החובות האקדמיים של הסטודנטים/ות, בהתאם לתקנון האקדמיה ונהלי העבודה במחלקה.
- ריכוז כלל התכניות האקדמיות במחלקה.
- סיוע לראש המחלקה בתכנון תקציבי וביצוע בקרה על כלל תקציבי המחלקה.
- קבלת קהל ומתן שירות לסטודנטים/ות ולמרצים/ות במחלקה.
- ריכוז ועדות המחלקה ושליטה בתקנוני האקדמיה השונים.
- ריכוז יחסי הציבור של המחלקה, תוך שיתוף פעולה עם הגורמים המתאימים באקדמיה.
- ריכוז שיתופי פעולה עם גורמי חוץ.
- ריכוז התפעול השוטף של המחלקה, לרבות הזמנות רכש, ניהול כיתות הלימוד, תחזוקה וכו' (בסיוע הצוותים המקצועיים).
- אחריות על הפקת אירועים מחלקתיים (כגון: ימי עיון, סמינר אורח, תערוכות, מבחני כניסה, סיורים לימודיים וכד').
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונים וצרכי האקדמיה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר אקדמי- יתרון
- ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובמתן שירות.
- יכולת תכנון, ארגון וביצוע מעולים.
- יכולת עבודה תחת עומס משימות ונכונות לעבודה מאומצת.
- נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי המחלקה.
- תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים.
- מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ובחיפוש מידע (Office , יישומי גוגל, שליחת מיילים וכד').
- דייקנות, אחריות אישית, מסירות ויוזמה.
- יכולת ניסוח בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מנהלי, עד לתאריך 20.2.2025 באמצעות מייל ל- keren@bezalel.ac.il
רכז/ת משאבי אנוש- סגל מינהלי
היקף משרה: 100%
דרוג/ דרגה: 39-41 דירוג מח"ר
כפיפות: ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי
תיאור התפקיד:
- אחריות על עובדים שעתיים בסגל מנהלי, העסקה בפרויקטים וביחידה ללימודי חוץ לרבות בקרה על תקציבי שכר,
- תנאי העסקה, קליטה, הסכמי העסקה, סיומי העסקה ודיווחים לשכר.
- מעקב, ביצוע ובקרה תקציבית.
- טיפול ומענה לפניות שוטפות.
- תהליכי גיוס ומיון עובדים שעתיים
- אחריות על מערכת הנוכחות:
- הסתכלות רוחבית על מעקב הנוכחות הסגל המינהלי בארגון, הבנת השלכות והתנהלות בנושא מעקב נוכחות עובדים.
- בדיקת דוחות נוכחות, ניהול ובקרת דוחות חודשיים.
- רווחה ופרט:
- ייזום, תכנון, בניית תכנית שנתית ויישום פעילויות הרווחה ואירועים לעובדים.
- ניהול תקציב הפעילות.
- שותפות בבניית תכנית ההדרכה ויישומה. עבודה מול ממשקים בתוך הארגון ומחוץ לו.
- אחריות על דרישות רכש של מחלקת משאבי אנוש באמצעות תוכנת priority.
- אדמיניסטרציה שוטפת במחלקה.
- ביצוע משימות ותחומי אחריות נוספים הקשורים למשאבי אנוש.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר ראשון
- יתרון לבוגרי תואר ראשון בתחום משאבי אנוש וכלכלה.
- ניסיון קודם בתהליכי גיוס - יתרון.
- ידע והשכלה בדיני עבודה.
- שליטה באקסל ברמה גבוהה.
- ניסיון קודם במשאבי אנוש.
- הכרות עם תחומי נוכחות, שכר ופנסיה – יתרון.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 25.2.2025 באמצעות דוא"ל keren@bezalel.ac.il
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מודיעה על משרה פנויה לתפקיד ראש התכנית לתואר שני באמנויות (.M.F.A)
החל מתאריך 01.10.2025 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
התכנית לתואר שני באמנויות (.M.F.A) פועלת כחממה המספקת לאמנים/ות מבטיחים/ות הזדמנות ייחודית לשכלל פרקטיקות יצירה בעודם/ן מפתחים/ות גוף עבודות מקורי וממוקד. בתכנית לומדים/ות אמנים/ות מהארץ ומרחבי העולם, ומלמדים/ות סגל אקדמי בכיר, לצד אמנים/ות ואוצרים/ות בינלאומיים/ות ומקומיים/ות.
תפקיד ראש התכנית כולל:
התווית חזון ויעדים לתכנית, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית תכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום קשרים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח התכנית כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט
- יחסי אנוש מצוינים
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית
- כריזמה ויכולת מנהיגות
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח
- ניסיון והצטיינות בהוראה
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של התכנית
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות למלא את הטופס המקוון.
בכל שאלה/הבהרה ניתן לפנות ללשכת הנשיא, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, באמצעות דוא"ל: penny@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש. ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 20.1.25
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים מודיעה על משרה פנויה לתפקיד ראש המחלקה לצורפות ואופנה.
החל מתאריך 01.10.2025 (למשך 4 שנים, עם אפשרות להארכה לקדנציה נוספת).
בצלאל היא האקדמיה הראשונה לאמנות ועיצוב בישראל. מאז הקמתה ב-1906, בצלאל היא המוסד המרכזי ללימודים, ליצירה ולמחקר בתחומי התרבות החומרית והחזותית.
מבית מדרשה של האקדמיה יצאו מיטב האמנים/ות והמעצבים/ות אשר השפיעו ומשפיעים על כל תחומי היצירה בארץ וזוכים להכרה בינלאומית רחבה. בבצלאל הונחה התשתית ליצירתם של שדות האמנות והעיצוב בישראל. מיקומה של האקדמיה בירושלים והתייחסותה למקורות התרבות המקומית, המזרח-תיכונית והעולמית מציבים אותה בעמדה ייחודית בזירת האמנות, העיצוב והאדריכלות.
במהלך שנת 2023 עברה בצלאל למשכנה החדש במרכז העיר ירושלים. הקמפוס החדש, על שם ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, ממוקם בלב לבה הפועם של העיר: במתחם מגרש הרוסים, בסמוך לעיריית ירושלים וכיכר ספרא, על גבעה המשקיפה אל העיר העתיקה.
תפקיד ראש המחלקה כולל:
התווית חזון ויעדים למחלקה, קידום עשייה אקדמית פורצת דרך, בניית תכנית הלימודים, פיתוח סגל, ניהול איכות ההוראה, ניהול תשתיות ההוראה, קידום קשרים מקומיים ובינלאומיים, ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה, יצירת יוזמות לצמיחה, ניהול וקידום שיתופי פעולה ופרויקטים, פיתוח המחלקה כמרכז ידע ומחקר בשדה הרלוונטי, ניהול משאבים.
התאמת המועמד/ת לתפקיד תבחן, בין השאר, עפ"י הקריטריונים הבאים:
- הישגים ונוכחות בשדה האקדמי ו/או המקצועי.
- ניסיון ניהולי מוכח בכלל, ובעולם האקדמי בפרט.
- יחסי אנוש מצוינים.
- יכולת עבודת צוות וחשיבה מערכתית.
- כריזמה ויכולת מנהיגות.
- יכולת הובלת תהליכי שינוי ופיתוח.
- ניסיון והצטיינות בהוראה.
- יכולת ייצוג מקומי ובינלאומי של המחלקה.
מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד מוזמנים/ות למלא את הטופס המקוון.
בכל שאלה/הבהרה ניתן לפנות ללשכת הנשיא, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, באמצעות דוא"ל: penny@bezalel.ac.il (יש לציין את התפקיד אליו מוגשת המועמדות).
האקדמיה רשאית לערוך מיון ראשוני של המועמדים/ות, ואינה מתחייבת לזמן את כולם/ן לוועדת החיפוש. ועדת החיפוש שומרת על זכותה לפנות בעצמה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות, ולבחור במועמד/ת שלא השיב/ה למודעה זו.
תאריך אחרון להגשה: 20.1.25
מכרז פנימי/חיצוני
מנהל/ת רכש
היקף משרה: משרה מלאה
העסקה: 41-43 דירוג המח"ר
כפיפות: סמנכ"ל האקדמיה
מקום העבודה: קמפוס בצלאל ע׳׳ש ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, רח׳ זמורה 1, ירושלים
הגדרת התפקיד:
- אחריות וניהול תהליכי רכש ומכרזים תוך תיאום בין הצרכים לתקציב ולממשקים השונים באקדמיה.
- תכנון תכנית רכש שנתית, איתור צרכים, קבלת דרישות רכש וקביעת יעדים עם מחלקות האקדמיה.
- ניהול מו"מ, בחירת ספקים וניהול קשר רציף עמם.
- מעקב ובקרה על הזמנות פנימיות לצורך רכישת טובין מול בדיקת אישורים תקציביים ויתרות תקציביות.
- הנפקת הזמנות רכש, מעקב אחר הזמנות והעברתן ליחידה המזמינה.
- בקרה אחר רכישות, אישור החשבוניות והעברתן לתשלום.
- ניהול רשימת ספקים לפי תחומי רכש, תיעוד וריכוז החוזים שנחתמו עמם, ריכוז הצעות מחיר מספקים ובקרה על התהליך.
- ייזום תהליכי שיפור, חיסכון ויעילות
- אחריות על מכרזים ותפעול ועדת מכרזים של האקדמיה
- וועדת רכישות- הכנת פרוטוקולים ואחריות ליישום החלטות הוועדה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר אקדמי חובה.
- תואר אקדמי בתחומים הנדסת תעשיה וניהול/ לוגיסטיקה – יתרון.
- 3 שנות ניסיון במהלך 6 השנים האחרונות בתחום הרכש -חובה.
- יכולת ניהול משא ומתן.
- ניסיון בתחום המכרזים.
- ניסיון בניהול עובדים.
- רקע בהנה"ח – יתרון.
- ידע בתוכנת פריוריטי- יתרון.
- שליטה ביישומי אופיס- Excel.
- שליטה בניהול תקציב.
- יכולת עבודה בתנאי לחץ .
- ארגון מידע וסדר, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דוידוף ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, למייל keren@bezalel.ac.il
פברואר 25
מכרז פנימי וחיצוני
דרוש.ה ראש לשכת מנכ"ל
תיאור התפקיד
שם התפקיד: ראש לשכת מנכ"ל
היקף משרה: 100%
כפיפות: מנכ"ל האקדמיה
העסקה: חוזה אישי
תיאור התפקיד:
- ניהול, פיקוח ובקרה כוללת על הפעילות במרחב לשכת המנכ"ל.
- ניהול וריכוז פרויקטים – קבלה, ריכוז וניתוב פניות, מעקב, מתן תשובות.
- אחריות על הלו"ז והמשימות, קביעת סדר יום וסדרי עדיפויות
- ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול יומן, הכנת דוחות ומצגות, מענה בכתב ובעל-פה לגורמים הרלבנטיים
- כתיבה ועריכת פרוטוקולים של ועדות וישיבות ומעקב אחר ביצוע החלטות, השתתפות בישיבות תוך התמצאות בתכנים וסיוע שוטף למנכ"ל.
- הכנת פגישות: איסוף נתונים, הכנת סקירה תמציתית, הכנת המשתתפים לפגישה, סיכום פגישות.
- מעקב ובקרה אחר ביצוע תכניות עבודה.
- התנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים – מחלקות אקדמיות, מרצים ועובדי מנהלה.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד.
דרישות תפקיד:
- תואר ראשון
- תואר שני - יתרון
- היכרות עם העולם האקדמי/גופים ציבוריים – יתרון
- יכולת ביטוי בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה
- ניסיון בניהול פרויקטים ובייעול תהליכי עבודה וממשקים
- יחסי אנוש מעולים, תקשורת בינאישית מעולה
- מסירות, דייקנות, אמינות ודיסקרטיות
- כישורי ארגון וניהול זמן
- ניסיון בכתיבת פרוטוקולים, מעקב, ביצוע ובקרה
- גמישות בשעות העבודה
- יכולת פתרון בעיות וחשיבה יצירתית
- שליטה באופיס, כולל אקסל, אוריינות דיגיטלית גבוהה
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 16.2.2025 keren@bezalel.ac.il.
דרוש/ה מנהל/ת שיווק ותקשורת השלוחה החרדית
כפיפות מינהלתית: מנהלת השלוחה החרדית
דרוג/ דרגה: דירוג מח"ר 41-43
תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: שלוחה חרדית, קמפוס גבעת שאול
היקף משרה: 87% משרה
הגדרת התפקיד:
- בניית אסטרטגיית שיווק ותקשורת, הצבת יעדים לטווח קצר וארוך והובלת תהליכים חדשניים המקדמים את מיצוב השלוחה.
- יישום התכנית השיווקית של השלוחה החרדית.
- איתור ופיתוח אפיקים ומקורות לגיוס סטודנטיות פוטנציאליות.
- התקשרות ופרסום מול הגורמים הרלוונטיים במדיות השונות.
- ניהול ופיקוח על צוותים בתחום השיווק, התקשורת, ייעוץ לימודים, עיצוב גרפי והפקה.
- תכנון וניהול תקציבים רב-שנתיים, כולל בקרה על ביצועים ותוצאות.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר אקדמי - חובה
- תואר אקדמי בתחומים תקשורת, מנהל עסקים, שיווק או עיצוב – יתרון.
- ניסיון ניהולי בכיר מוכח של 5 שנים בהובלת אסטרטגיות שיווק, תקשורת ומיתוג.
- ניסיון ויכולת ניהול בהובלת צוותים.
- ראייה אסטרטגית לצד יכולת ירידה לפרטים ויישום פרויקטים מורכבים.
- שליטה מעולה בעברית.
- ניסיון בניהול תקציבים ובהובלת קמפיינים שיווקיים רחבי היקף.
- תקשורת בין אישית, יכולת עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה.
- דיסקרטיות, מסירות ורגישות.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב, שליטה מצוינת באקסל.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 2.2.2025 באמצעות מייל אל לkeren@bezalel.ac.il.
פברואר 2025
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש.ה ראש לשכת מנהל שלוחה ורכזת משאבי אנוש - השלוחה החרדית
היקף משרה: 100%משרה
כפיפות מינהלתית: מנהלת השלוחה החרדית
דרוג/ דרגה: דירוג המח"ר (40-42)
תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: שלוחה חרדית | קמפוס גב"ש
הגדרת התפקיד:
- ניהול, פיקוח ובקרה כוללת על הפעילות בלשכת מנהלת השלוחה החרדית.
- ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול יומן, הכנת דוחות, כתיבת פרוטוקולים, הכנת פגישות אסטרטגיות (איסוף וניתוח נתונים, הכנת סקירה תמציתית, הכנת המשתתפים לפגישה) ומענה בכתב ובעל פה לגורמים פנימיים וחיצוניים.
- ריכוז פרויקטים – קבלה, ניתוב פניות ומתן תשובות.
- תכניות עבודה- מעקב אחר ביצוע תכניות העבודה של השלוחה.
- ריכוז תחום משאבי אנוש מינהלי ואקדמי –מתן מענה ראשוני לעובדים ולמרצים, ריכוז נוכחות, אחריות על הרווחה בשלוחה ועבודה שוטפת מול משאבי אנוש בקמפוס הראשי.
- סיוע הכנת תקציבי השלוחה, מעקב אחר ביצוע והכנסות.
- עבודה שוטפת על דוחות כספיים ומילוליים- עבודה מול ות"ת ומול גורמים חיצוניים (תורמים וכיוצא בזה).
- ביצוע משימות נוספות בהתאם לצרכי התפקיד.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- תואר ראשון.
- היכרות עם העולם האקדמי – יתרון
- יכולת ביטוי בכתב ובע"פ
- ניסיון בניהול פרויקטים ובייעול תהליכי עבודה וממשקים.
- יחסי אנוש מעולים, תקשורת בינאישית מעולה
- מסירות, דייקנות, אמינות ודיסקרטיות.
- שליטה באופיס, כולל אקסל, אוריינות דיגיטלית גבוהה
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל אל לkeren@bezalel.ac.il.
אוגוסט 2024
מכרז פנימי/חיצוני דרוש.ה ממונה בטיחות באקדמיה
משרה מלאה
כפיפות מנהלתית: למנהל התפעול
העסקה בחוזה אישי
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
- ממונה בטיחות בעל.ת ניסיון של לפחות 5 שנים בארגונים ציבוריים, אוניברסיטאות, מפעל, ארגונים גדולים וכד' (בתקציב של מעל 70 מיליון ₪).
- סיוע למרצים/ות עובדים.ות וסטודנטים.ות בעבודה בהיבט הבטיחות וגם עם חומרים מסוכנים ורעלים.
- בניית נהלים חדשים והטמעתם בתהליך העבודה על פי הנהלים הקיימים בכל המחלקות.
- הדרכת מרצים.ות, סגל מנהלי וסטודנטים.ות ע"פ התקנות, כולל בבטיחות על מכונות, גובה, וכד'.
- בעל הסמכה וידע כאחראי רעלים, יתרון: הכנות והגשות של היתרים כולל: הכנת תיק ניהול בטיחות, תיק מרצה, חוברת בטיחות לסטודנטים/ות, רעלים , לומדות בטיחות וכדו'.
- קיום בדיקות סביבתיות, קיום שגרת בדיקות, פיקוח על סדרי הבטיחות בסדנאות ומעבדות האקדמיה, מסירת מידע והדרכות עובדים, קבלני חוץ , ביקורות ציוד ומכונות, מעקב אחרי תאונות עבודה, ריכוז ועדות בטיחות, (כולל שאר הסעיפים ע"פ "חוק ארגון ופיקוח על העבודה התשי"ד 1954)
- טיפול שנתי בכל אישורי הבטיחות כולל: כיבוי וגילוי אש, היתר רעלים, וכד'
- ממונה על רעלים וחומרים מסוכנים באקדמיה (עפ"י חוק המשרד להגנת הסביבה בשנת 1993)
השכלה
- תואר ראשון בבטיחות ממוסד מוכר/ - יתרון מהנדס בטיחות – יתרון
- ממונה בטיחות רשום ומאושר על ידי משרד התמ"ת, ובעל תעודה בתוקף- חובה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- כישורי הדרכה מעולים.
- בעל/ת ידע בחומרים מסוכנים, כימיה, הבנה של תהליכי עבודה–יתרון.
- בעל/ת חוש טכני וכישורי למידה מצוינים
- יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
- אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- בעל/ת יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
- גמישות נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי האקדמיה.
- ידע ויכולת בהכנות והגשות של היתרים רגולטוריים
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור במשאבי אנוש, באמצעות מייל ל- keren@bezalel.ac.il
ינואר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה
עובד.ת אחזקה
היקף משרה: משרה מלאה
העסקה: דירוג האחיד 10-8, דירוג מח"ר 40-38
כפיפות: ממונה אחזקה
מקום העבודה: קמפוס מנדל, ירושלים
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
בניית קירות גבס, שפכטל וצבע
אינסטלציה- אחריות על טיפול בצנרות: PPR , )פוליפרופילן(, PVC התקנה , תחזוקה וכד'.
תחזוקה שוטפת ומונעת: חשמל בסיסי, עבודות צבע, תיקונים כלליים ועוד מטלות בתחום האחזקה.
השכלה:
תעודת הנדסאי.ת אינסטלציה- יתרון
קורסים בבניה קלה - יתרון
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
ניסיון מקצועי באחזקה של 5 שנים
ידע טכנולוגי ברמה גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות בשטח.
היכרות עם תחום חשמל, מכונות בניה - יתרון
אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד בצוות.
אחריות וראש גדול
ניסיון בניהול צוות- יתרון
ניתן להגיש קו"ח לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il