ספקים, מכרזים ומשרות
الموردون، المناقصات والوظائف
Suppliers, Tenders & Employment
משרות פתוחות בבצלאל
היקפי המשרות הנן משרות מלאות אלא אם צוין אחרת בכותרת המשרה.
במודעה מצוינת כתובת דוא"ל למשלוח קו"ח.
ספטמבר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש.ה סגנ.ית מנהל.ת השלוחה החרדית
כפיפות מינהלתית: מנהלת השלוחה החרדית
היקף משרה: משרה מלאה
העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידי
מקום העבודה: שלוחה חרדית | קמפוס גבעת שאול
הגדרת התפקיד:
o ניהול כלל צוות השלוחה החרדית וההיבטים השוטפים בהתנהלות היום יומית.
o ניהול, פיקוח ובקרה על הוצאות תקציב השלוחה.
o ניהול פרויקטים ואירועים פנים ארגוניים
o שותפות במימוש תכניות העבודה של השלוחה החרדית.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
o ניסיון ניהולי מוכח – חמש שנים לפחות.
o רקע בניהול מוסדות אמנותו/או מוסדות לימוד- יתרון
o אחריות ומעורבות חברתית בציבור החרדי
o ניסיון בניהול תקציב בהיקף של לפחות 6 מיליון.
o יחסי אנוש טובים
o יכולת עבודה בסביבה לחוצה וריבוי משימות
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל
keren@bezalel.ac.il
אוקטובר 2024 - מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה רכז.ת מינהלי.ת - בית הספר לארכיטקטורה
כפיפות: כפיפות לראש מנהל בית הספר
דרוג ודרגה:( 42-40 ) דירוג המח"ר( 10-12 )דירוג אחיד
היקף משרה: משרה מלאה
תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
אחריות ליישום וביצוע תכניות העבודה של ראש התכנית, ניהול יומנה.ו ויומן התכנית.
מתן שירותים אקדמיים אדמיניסטרטיביים, ייעוץ ותמיכה למרצי.ות התכנית ולתלמידיה, לרבות מעקב אחר מילוי החובות האקדמיים של הסטודנטים.ות, בהתאם לתקנון האקדמיה ונהלי העבודה בבית הספר, תוך שימוש במערכות המידע.
סיוע לראש התוכנית בתכנון תקציבי וביצוע בקרה על כלל תקציבי התכנית.
קבלת קהל ומתן שירות לסטודנטים.ות ולמרצים.ות בבית הספר.
ריכוז ועדות התכנית ושליטה בתקנוני האקדמיה השונים.
ריכוז יחסי הציבור של התכנית, תוך שיתוף פעולה עם הגורמים המתאימים באקדמיה.
ריכוז קשרים במסגרת שיתופי הפעולה עם גורמי חוץ.
ריכוז התפעול השוטף של התכנית, לרבות הזמנות רכש, ריכוז כיתות הלימוד, תחזוקה וכו' (בסיוע הצוותים המקצועיים).
אחריות על הפקת אירועים של התכנית )כגון: ימי עיון, סמינרי אורח, תערוכות, מבחני כניסה, סיורים לימודיים וכד'(
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונים וצרכי האקדמיה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
תואר אקדמי- יתרון.
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובמתן שירות.
יכולות תכנון, ארגון וביצוע מעולים.
יכולת עבודה תחת עומס משימות ונכונות לעבודה מאומצת.
נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי בית הספר.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ובחיפוש מידע ) Office , יישומי גוגל, שליחת מיילים וכד'(.
דייקנות, תשומת לב לפרטים, אחריות אישית, מסירות ויוזמה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי באמצעות מייל ל- keren@bezalel.ac.il
2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרוש/ה רכז.ת מינהלי.ת - בית הספר לארכיטקטורה
כפיפות: כפיפות לראש מנהל בית הספר
דרוג ודרגה: 42-40 דירוג המח"ר 10-12 דירוג אחיד
היקף משרה: חצי משרה
תיאור התפקיד:
אחריות ליישום וביצוע תכניות העבודה של ראש התכנית, ניהול יומנה.ו ויומן התכנית.
ניהול יומן ראש בית הספר
מתן שירותים אקדמיים אדמיניסטרטיביים, ייעוץ ותמיכה למרצי.ות התכנית ולתלמידיה, לרבות מעקב אחר מילוי החובות האקדמיים של הסטודנטים.ות, בהתאם לתקנון האקדמיה ונהלי העבודה בבית הספר, תוך שימוש במערכות המידע.
סיוע לראש התוכנית בתכנון תקציבי וביצוע בקרה על כלל תקציבי התכנית.
קבלת קהל ומתן שירות לסטודנטים.ות ולמרצים.ות בבית הספר.
ריכוז ועדות התכנית ושליטה בתקנוני האקדמיה השונים.
ריכוז יחסי הציבור של התכנית, תוך שיתוף פעולה עם הגורמים המתאימים באקדמיה.
ריכוז קשרים במסגרת שיתופי הפעולה עם גורמי חוץ.
ריכוז התפעול השוטף של התכנית, לרבות הזמנות רכש, ריכוז כיתות הלימוד, תחזוקה וכו' )בסיוע הצוותים המקצועיים(.
אחריות על הפקת אירועים של התכנית )כגון: ימי עיון, סמינרי אורח, תערוכות, מבחני כניסה, סיורים לימודיים וכד'( ואירועים כלליים של בית הספר לארכיטקטורה.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונים וצרכי האקדמיה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
תואר אקדמי- יתרון.
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ובמתן שירות.
יכולות תכנון, ארגון וביצוע מעולים.
יכולת עבודה תחת עומס משימות ונכונות לעבודה מאומצת.
נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי בית הספר.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ובחיפוש מידע ) Office , יישומי גוגל, שליחת מיילים וכד'(.
דייקנות, תשומת לב לפרטים, אחריות אישית, מסירות ויוזמה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 13.10.2024 באמצעות מייל keren@bezalel.ac.il .
אוגוסט 2024
מכרז פנימי/חיצוני דרוש.ה ממונה בטיחות באקדמיה
משרה מלאה
כפיפות מנהלתית: למנהל התפעול
העסקה בחוזה אישי
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת התפקיד:
- ממונה בטיחות בעל.ת ניסיון של לפחות 5 שנים בארגונים ציבוריים, אוניברסיטאות, מפעל, ארגונים גדולים וכד' (בתקציב של מעל 70 מיליון ₪).
- סיוע למרצים/ות עובדים.ות וסטודנטים.ות בעבודה בהיבט הבטיחות וגם עם חומרים מסוכנים ורעלים.
- בניית נהלים חדשים והטמעתם בתהליך העבודה על פי הנהלים הקיימים בכל המחלקות.
- הדרכת מרצים.ות, סגל מנהלי וסטודנטים.ות ע"פ התקנות, כולל בבטיחות על מכונות, גובה, וכד'.
- בעל הסמכה וידע כאחראי רעלים, יתרון: הכנות והגשות של היתרים כולל: הכנת תיק ניהול בטיחות, תיק מרצה, חוברת בטיחות לסטודנטים/ות, רעלים , לומדות בטיחות וכדו'.
- קיום בדיקות סביבתיות, קיום שגרת בדיקות, פיקוח על סדרי הבטיחות בסדנאות ומעבדות האקדמיה, מסירת מידע והדרכות עובדים, קבלני חוץ , ביקורות ציוד ומכונות, מעקב אחרי תאונות עבודה, ריכוז ועדות בטיחות, (כולל שאר הסעיפים ע"פ "חוק ארגון ופיקוח על העבודה התשי"ד 1954)
- טיפול שנתי בכל אישורי הבטיחות כולל: כיבוי וגילוי אש, היתר רעלים, וכד'
- ממונה על רעלים וחומרים מסוכנים באקדמיה (עפ"י חוק המשרד להגנת הסביבה בשנת 1993)
השכלה
- תואר ראשון בבטיחות ממוסד מוכר/ - יתרון מהנדס בטיחות – יתרון
- ממונה בטיחות רשום ומאושר על ידי משרד התמ"ת, ובעל תעודה בתוקף- חובה.
ידע, ניסיון וכישורים נדרשים:
- כישורי הדרכה מעולים.
- בעל/ת ידע בחומרים מסוכנים, כימיה, הבנה של תהליכי עבודה–יתרון.
- בעל/ת חוש טכני וכישורי למידה מצוינים
- יכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
- אמינות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- בעל/ת יוזמה, יכולת תכנון וארגון ועבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
- גמישות נכונות וזמינות לשעות נוספות בהתאם לצרכי האקדמיה.
- ידע ויכולת בהכנות והגשות של היתרים רגולטוריים
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור במשאבי אנוש, באמצעות מייל ל- keren@bezalel.ac.il
יולי 2024
מכרז פנימי/חיצוני - דרוש/ה טכנאי.ת אור קולי
היקף משרה: משרה מלאה
דרוג ודרגה: 39-41 בדירוג מח"ר / טכנאים והנדסאים או 9-11 בדרוג המנהלי.
כפיפות: מנהל שירותי מחשוב אקדמיים.
מקום העבודה: בכל אתרי האקדמיה (קמפוס ראשי מרכז העיר, השלוחה החרדית, בית הנסן, המחלקה לארכיטקטורה ושלוחת ת"א).
תחילת עבודה: מיידי
הגדרת תפקיד:
איש/אשת צוות אור קולי בבצלאל ושלוחותיה
- התקנת ציוד אור-קולי בכל שלוחות האקדמיה – מחשבים, מקרנים, טלוויזיות, נגנים, ציוד הגברה ורמקולים.
- תחזוקת הציוד האור קולי בכיתות וכן מתן מענה למרצים.ות וסטודנטים/ות בזמן אמת למתן פתרונות ותיקון תקלות.
- תחזוקת עמדות מרצה ממחושבות ופתרון תקלות מחשוב בזמן אמת, ביצוע התקנות חומרה\ תוכנה וכן חיבור וחיווט טלוויזיות, מקרנים, מזרמי מדיה מתקדמים וציוד אודיו ממוחשב.
- הכנת תשתיות, שינוע והתקנה פיזית של ציוד אור קולי וציוד מחשוב (קדיחות, כבילה, תליה, לרבות עבודה בגובה).
- ליווי אירועים וכנסים בהם נעשה שימוש בציוד או-קולי, משלב התקנת הציוד האור קולי ועד תמיכה בתפעול הציוד וליווי המרצה במהלך האירוע / כנס.
- בחינת פתרונות והזמנת ציוד.
- ביצוע משימות נוספות בהתאם לדרישת התפקיד והאקדמיה.
ידע וניסיון נדרשים:
- ידע טכני בציוד אור קולי כולל לרבות הזרמת אודיו / וידאו באמצעות רשתות תקשורת.
- ידע בהתקנה, הפעלה ותחזוקת מחשבים ומערכות הפעלה דוגמת Windows, MacOS.
- ניסיון קודם כטכנאי/ת אור קולי.
- היכרות מקצועית עם עולם הווידאו והסאונד.
- יכולת מקצועית גבוהה בהפעלה ותחזוקת ציוד היקפי.
- ניסיון בתוכנות מצגות דוגמת Power-Point, היכרות עם Keynote- יתרון.
כישורים נדרשים:
- נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי צרכי האקדמיה ודרישת הממונה.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
- יכולת למידה עצמאית והתמודדות עם טכנולוגיות חדשות.
- תודעת שרות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
מקום העבודה:
העבודה דורשת התניידות בכל אתרי האקדמיה (מרכז העיר, בית הנסן, השלוחה החרדית, תל אביב) וכן באתרים בהם מתקיימים כנסים/אירועים מטעם האקדמיה בהתאם לצרכיה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל: keren@bezalel.ac.il עד לתאריך 15.7.2024
ינואר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרושה מנהלת חשבונות
היקף משרה: 100% משרה
העסקה: 9-11 דירוג אחיד, 39-41 דירוג מח"ר
כפיפות: מנהלת חשבונות ראשית
תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
רישומים חשבונאים של פעולות כספיות.
קליטה וביצוע התאמות בנקים .
טיפול במערך ספקים הכולל טיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
רישום ומעקב אחר חיובי כרטיסי אשראי.
הפקת שיקים והעברות בנקאיות .
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה הישיר וצרכי האקדמיה.
דרישות ידע, ניסיון וכישורים:
הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה.
ידע וניסיון בתוכנת ERP בפריוריטי
ניסיון ומיומנות בתוכנות OFFICE , כולל אקסל וורד.
ניסיון בעבודה משרדית ובמתן שירות.
יכולת ארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל keren@bezalel.ac.il .
מנהל.ת חשבונות/ סטודנט.ית לכלכלה או חשבונאות
היקף משרה: 50% משרה
כפיפות: מנהלת חשבונות ראשית
תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
עזרה וטיפול בפעולות חשבונאיות לרבות בנקים, חשבוניות וקבלות, כרטיסי אשראי וכיו"ב.
בניית דו"חות בקרה שוטפים.
ביצוע ניתוחים כלכליים.
טיפול בתקציבי המחלקות.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה הישיר וצרכי האקדמיה.
דרישות ידע, ניסיון וכישורים:
הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה/ סטודנט.ית במהלך לימודי כלכלה או חשבונאות.
אקסל ברמה גבוהה לרבות פונקציות מורכבות.
ניסיון בעבודה משרדית ובמתן שירות.
יכולת ארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה.
ידע וניסיון בתוכנת ERP בפריוריטי – יתרון.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, עד לתאריך 25.9.2024 , באמצעות מייל
keren@bezalel.ac.il
ינואר 2024
מכרז פנימי/חיצוני
דרושה מנהלת חשבונות
היקף משרה: 100% משרה
העסקה: 9-11 דירוג אחיד, 39-41 דירוג מח"ר
כפיפות: מנהלת חשבונות ראשית
תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
רישומים חשבונאים של פעולות כספיות.
קליטה וביצוע התאמות בנקים .
טיפול במערך ספקים הכולל טיפול בדרישות רכש ובתשלומים לספקים.
רישום ומעקב אחר חיובי כרטיסי אשראי.
הפקת שיקים והעברות בנקאיות .
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה הישיר וצרכי האקדמיה.
דרישות ידע, ניסיון וכישורים:
הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה.
ידע וניסיון בתוכנת ERP בפריוריטי
ניסיון ומיומנות בתוכנות OFFICE , כולל אקסל וורד.
ניסיון בעבודה משרדית ובמתן שירות.
יכולת ארגון, דיוק ותשומת לב לפרטים.
תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה.
יכולת ניסוח והבעה בכתב ובע"פ בעברית ברמה גבוהה.
ניתן להגיש מועמדות לקרן דרור דוידוף, ממונה תחום משאבי אנוש סגל מינהלי, באמצעות מייל keren@bezalel.ac.il .