תערוכת בוגרים/ות | התכנית לתואר שני באמנויות .M.F.A | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

תערוכת בוגרים/ות | התכנית לתואר שני באמנויות .M.F.A

2023
תאריך:
1.6.23

התכנית לתואר שני באמנויות (.M.F.A) מזמינה לתערוכת בוגרי ובוגרות 2023.

התכנית לתואר שני באמנויות פועלת כחממה המציעה לאמנים/ות מבטיחים.ות הזדמנות לפתח ולשכלל את פרקטיקות העבודה שלהם/ן, בעודם/ן עובדים.ות על יצירת גוף עבודה אישי. בהתאם לכך גם תערוכת הבוגרות/ים הנוכחית אינה מתבססת על עיקרון תמטי מכוון. היא מקיפה מגוון רחב של עבודות, שנוצרו באמצעים שונים, ובהם מיצג, צילום, וידיאו, ציור, פיסול, מיצב וסאונד. בתערוכה מוצגים השנה עשרים וארבעה פרויקטים, המהווים אבן דרך בתהליך אקדמי מתמשך. פעילות זו כוללת ימי עיון, הרצאות, סדנאות, פגישות סטודיו, אירוח של בוגרי/ות התוכנית לדורותיה, תערוכות ושיתופי פעולה בין־מוסדיים מקומיים ובינלאומיים.

התערוכה נפתחת השנה בצל חודשים של מאבק על זהות המדינה ועל עצם מושג הדמוקרטיה. במהלך השנים האחרונות תוכנית הלימודים האקדמית גובשה סביב ציר תמטי מוצהר – מקום ומקומיות – הנבנה תוך התייחסות לצמתים שבהם אנו פועלים/ות כיוצרים/ות ואזרחים/יות כאחד.

חלק מהעבודות בתערוכה עוסקות בסוגיות סוציו־פוליטיות הקשורות באופן ישיר להגדרות של זהות, בית, מולדת, היסטוריה משפחתית ותולדות המקום. עבודות אחרות מתמקדות בזיקה שבין הגוף לבין המרחב שבו אנו חיים, או מציגות שאלות שונות הקשורות בקיום העכשווי ובמאפייני התקופה הנוכחית, בהתייחס לערעור תחושת היציבות בה.

אוצרי התערוכה: פרופ‘ דור גז, הדס מאור

אירוע פתיחה: 1.6.23 | 19:00 | הרצל 119, תל אביב

שעות פתיחה:
ג'-ה': 22:00-12:00 
ו': 10:00-14:00
שבת: 22:00-12:00
נעילה: 17.6.23