תערוכת בוגרי/ות בצלאל Bezalel Graduate Exhibition معرض خريجات وخريجي بتسلئيل | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

תערוכת בוגרי/ות בצלאל Bezalel Graduate Exhibition معرض خريجات وخريجي بتسلئيل

8-21.8.24
תאריך:
8.8.24

תערוכת הבוגרים/ות של בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים יוצאת לדרך ובמסגרתה כ-400 בוגרות ובוגרים מכלל מחלקות האקדמיה יציגו את עבודותיהם.

זוהי הזדמנות ייחודית להיחשף לכישרונות שטיפחה האקדמיה במהלך שנות לימודיהם, רגע לפני שיהפכו למובילים של תחומי האמנות, העיצוב והארכיטקטורה בארץ ובעולם.

השנה תתקיים התערוכה בצל המלחמה והמשבר הפוליטי. בין מגוון הפרויקטים המבטאים רעיונות פורצי דרך, חדשנות טכנולוגית ומיומנויות מסורתיות, אפשר להבחין בעקבות אירועי הזמן הזה. חיבורם הנדיר של אוסף הפרויקטים המרשימים לכדי תערוכה זו, מהווה עדות חיה לכוחו של הדמיון, לעוצמת היצירה ולאפשרותה להעניק תקווה לשינוי.

המחלקות שבוגריהן יציגו הן: אמנויות המסך (וידיאו ואנימציה), צורפות ואופנה, עיצוב תעשייתי, צילום, אמנות, עיצוב קרמי וזכוכית, תקשורת חזותית ובית הספר לארכיטקטורה. כמו כן, יתקיימו אירועי תוכן של בוגרי התואר העיוני בתרבות חזותית וחומרית. המבקרות והמבקרים מוזמנים לשוטט בין המחלקות השונות, להתרשם מהארכיטקטורה המפעימה של הקמפוס, מהסדנאות השקופות, מהגלריות הפתוחות ולחוות את השקיפות הייחודית של הבניין, החושפת את הנעשה באקדמיה בפני הקהילה, ובה בעת מחייבת להביט החוצה.

בצלאל שואפת להכשיר יוצרות ויוצרים החותרים למצוינות, מבינים את הסביבה בה הם פועלים ומכירים בכוח הנתון בידיהם ובאחריות המוטלת על כתפיהם; אזרחים ואזרחיות ביקורתיים ופעילים, הרוצים ויכולים להנהיג ולהשפיע על התרבות, החברה והכלכלה בישראל ובעולם.

האקדמיה מחויבת להמשיך לטפח ולהכשיר את הדורות הבאים של היוצרים והיוצרות להתמודד עם האתגרים שמציבים בפניהם המציאות המקומית והעולם המשתנה תדיר, ולהוביל את השדה בו הם פועלות ופועלים. תערוכה זו הנה הצעד הראשון עבורם במסע זה.

8-21.8.24

פתיחה: יום חמישי | 8.8.24 | 19:00 
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים
קמפוס ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל רח' זמורה 1, מרכז העיר ירושלים

שעות פתיחה:
ערב הפתיחה 19:00-22:00
ימים א'-ה' 10:00-21:00
יום ו' 10:00-14:00

לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו ברשתות החברתיות:
פייסבוק | אינסטגרם

נגישות:
02-5893287 | screen2@bezalel.ac.il

התערוכה בחסות קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, קליבלנד, אוהיו, ארה"ב