קורס
دورة
Course
מיתוג מהעתיד
קורס התמחות בעיצוב ומיתוג מסחרי. מה קורה למותג בשעה שהוא זז מאזור הנוחות המובהק שלו? או אם מתקבלת החלטה להרחיב את תחום העשייה שלו לקטגוריות או פעולות חדשות? איך אפשר למתוח את גבולותיו מבלי לאבד את הדי.אן.איי שמגדיר אותו, ובו זמנית לפתח עבורו תפיסה חזותית שתשרת מהלך של עשייה בשדה חדש?
מתוך למידה לעומק של מערכת מותג קיים, נבין איך אפשר להאיר אותו באור חדש. איך אפשר להכיל את הערכים והאופי שלו על מדיות ופורמטים שונים, תוך הבנה שמהלך מסוג זה דורש פעולה עיצובית נועזת והפעלת חושים חדשים. הפרויקטים יתמקדו בשתי אסטרטגיות של תקשורת חזותית לבחירה: אריזות או וידיאו.