פורטפוליו | ראיון עם האמן יאן בולוטוב, זוכה פרס ריבקינד-בן צור לשנת 2024 | בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

פורטפוליו | ראיון עם האמן יאן בולוטוב, זוכה פרס ריבקינד-בן צור לשנת 2024

התכנית לתואר שני באמנויות בשיתוף מוזיאון תל אביב לאמנות
פורסם ב
22.7.24

ראיון עם אמן התאורה יאן בולוטוב, בוגר התכנית לתואר שני באמנויות, וזוכה פרס ריבקינד-בן צור לשנת 2024 מטעם התכנית ומוזיאון תל אביב לאמנויות. בראיון מספר בולוטוב על דרכו בעולם האמנות ועל פרויקט הגמר שלו ״משלוח מס׳ 273196121229״ שהוצג בתערוכת הבוגרות והבוגרים של התכנית לתואר שני באמנויות. 

על הזכייה בפרס מספר בולוטוב: ״ההזדמנות הזאת מאוד משמעותית בשבילי, צעד נוכח בתוך הגדילה שלי כאמן בארץ ובעולם. כרגע אני מרגיש שאני עוד ממש בשלב הראשוני של מחקר החומר, גם מבחינה חומרית. העבודה עם אור כחומר היא חדשה בשבילי, אבל גם העבודה של נסיון לפרשנות של החוויה, עוד לפני שיש מה להגיד, היא תהליך מאוד שונה ממה שאני רגיל אליו מעולם הווידאו״.

פרס ריבקינד-בן צור יוענק מדי שנה לבוגר/ת התכנית לתואר שני באמנויות בבצלאל, וכולל מענק כספי מטעם איריס ריבקינד וערן בן צור בסך 40,000 ₪ וכן בחירת עבודת אמנות של בוגר/ת התכנית עבור אוסף האמנות הקבוע של מוזיאון תל אביב לאמנות. הפרס מוענק למטרת הפיתוח האישי, האמנותי והמקצועי של בוגרי/ות התכנית, ונועד לטפח את יצירתם/ן בנקודת זמן ייחודית, בעת יציאה לדרך עצמאית כאמנים/יות פעילים/ות בשדה האמנות, ולעודד מצוינות בתחום האמנות העכשווית, בדגש על יצירה מקורית וחדשנית.

לכתבה המלאה באתר פורטפוליו

לקריאה נוספת אודות הזכייה