מגזין ARE | הסיפורים מאחורי קולקציות הגמר של המחלקה לצורפות ואופנה
קולקציות הגמר של ילתא ציון, שקד כהן, ישי לייסנר, אסלאם נאשף ורוני ארבל הוצגו בתצוגת האופנה של בוגרי המחלקה לצורפות ואופנה. ילתא ציון הציגה את קולקציית ׳ONE LINE׳ המבוססת על קו מתאר של פרופיל אישה, כשהיא מסבירה: "ציירתי אותו שוב ושוב, באובססיביות וזה הפך לבסיס של הקולקציה". שקד כהן יצרה את קולקציית ׳צפרדעות׳ המתבססת על התבוננות בטבע ותרגום של מרקמים ביולוגיים לטכניקות טקסטיל, כשהיא מתארת: "שאפתי לנסח שפה שמזמינה את הצופה להתעכב, להתבונן, ולחשוב מחדש על האופן שבו אנחנו תופסים את העור".
ישי לייסנר סיפר על קולקציית ׳כוס קידוש׳: "עם הזמן והתקדמות העבודה, הייתה לי הבנה שאני מייצר בגדי שבת לגבר שאוהב ללבוש את החולצה של אשתו". אסלאם נאשף הציג את קולקציית ׳Shields׳ המייצגת, לדבריו, "קונפליקט בין האגו שרוצה להגן, לשלוט להרשים ולהוכיח, לבין הפגיעות, הרכות והכמיהה לאהבה". רוני ארבל הציגה את קולקציית ׳בואי נשחק שוב׳ המושפעת מעולם הילדות: "חיפשתי השראה בעולם הילדות, שבו הכול היה פשוט ותמים יותר. ולקחתי דימויים מגני השעשועים כדי לשחזר את התחושה הזו". כל הקולקציות משקפות תהליכי יצירה עמוקים ואישיים, עם דגש על חקר זהות, גוף ורגשות דרך מדיום האופנה.
גלריית תמונות
ילתא ציון, ׳ONE LINE׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
ילתא ציון, ׳ONE LINE׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
שקד כהן, ׳צפרדעות׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
אסלאם נאשף, ׳Shields׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
אסלאם נאשף, ׳Shields׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
רוני ארבל, ׳בואי נשחק שוב׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
רוני ארבל, ׳בואי נשחק שוב׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)
ישי לייסנר, ׳כוס קידוש׳, פרויקט גמר, המחלקה לצורפות ואופנה, 2025 (צילום: גיא רשקובן)