התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית
برنامج اللقب الثاني في التواصل البصري
Master's Program in Visual Communication (M.Des)
בוגרי/ות התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית
גילי שאנן שיין
עצים משוחים באספלט
2023
גילי היא אמא לשתי בנות צעירות, אנימטורית עצמאית שיצרה קליפים במגוון טכניקות למוזיקאים, עסקים ומוסדות ציבור, ומורה לתולדות האמנות לנוער בסיכון. גילי סיימה בהצטיינות תואר B.A באוניברסיטת תל אביב בתכנית המצטיינים המשולבת באמנות ומדעי הרוח, אחריהם המשיכה ללימודי אנימציה במחלקה לאמנויות המסך באקדמיה לאמנויות בצלאל. בוגרת טרייה של מסלול התואר השני בתקשורת חזותית בבצלאל
גילי שאנן שיין
גלריית תמונות
![אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, עיצוב חווית משתמש/ות, 2022 (צילום: דור קדמי)](/sites/default/files/2023-02/x1-,P20,PD7,P90,PD7,P9C,PD7,P94,P20,PD7,P91,PD7,P9F,P20,PD7,PA2,PD7,P9E,PD7,PA8,PD7,P9D.jpg.pagespeed.ic.cpjtrOrcpz.jpg)
אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, עיצוב חווית משתמש/ות, 2022 (צילום: דור קדמי)
![מתוך הצגת הפרויקט בתערוכת הבוגרות.ים התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית](/sites/default/files/2023-02/2-%20%D7%90%D7%9C%D7%94%20%D7%91%D7%9F%20%D7%A2%D7%9E%D7%A8%D7%9D.jpg)
אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, עיצוב חווית משתמש/ות, 2022 (צילום: דור קדמי)
![מתוך הצגת הפרויקט בתערוכת הבוגרות.ים](/sites/default/files/2023-02/3-%20%D7%90%D7%9C%D7%94%20%D7%91%D7%9F%20%D7%A2%D7%9E%D7%A8%D7%9D.jpg)
אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, עיצוב חווית משתמש/ות, 2022 (צילום: דור קדמי)
![מתוך הצגת הפרויקט בתערוכת הבוגרות.ים התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית](/sites/default/files/2023-02/x4-,P20,PD7,P90,PD7,P9C,PD7,P94,P20,PD7,P91,PD7,P9F,P20,PD7,PA2,PD7,P9E,PD7,PA8,PD7,P9D.jpg.pagespeed.ic.WKmXZ1IZ-a.jpg)
אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, עיצוב חווית משתמש/ות, 2022 (צילום: דור קדמי)
הסדרה "עצים משוחים באספלט" היא יומן מסע גרפי וטקסטואלי מקוטע של זרם תודעה הכלוא במכונית בדרך בין הבית והחזרה אליו, דרך הרי ירושלים הנופיים. במסעות הפרוזאיים מביתה ובחזרה אליו, גילי מתמסרת לרגשותיה השליליים ומתענגת בעונג המר של מונולוגים רווי כאב וטינה. העבודה כוללת סדרת דימויי עצים חרוטים בעמלנות בלוחות אבץ ואלומיניום משוחים בלכת אספלט. תיאורם הדקדקני של העצים בתוך האספלט הצמיגי מחזיק את המתח בין הכמיהה לאסוף והיפה ובין ההשתוקקות להתפרקות מכל אחיזה. לוחות התחריט אינם ממומשים כלוחות תחריט היות שלא נטבלו בחומצה, הם נותרים בגדר פוטנציאל שאפשר שלא יתממש לעולם. ארעיותו של הדימוי החרוט באספלט הגחמני, הנח להתפרק ולהתמוסס, מהדהד את חוסר התוחלת של המחשבות האלימות המאפיינות את מסעותיה בגבולות הצרים של יומיום הורי. העצים משמשים בתפקיד כפול; בני לוויה אדישים אך מנחמים ביופיים לתסכול, וסיבת הבדידות עצמה כסמל לתכלית החיים מחוץ לעיר.
גלריית תמונות
גלריית תמונות
![הדפס ציאנוטייפ של סריקת MRI](/sites/default/files/2023-02/xresearch1.jpg.pagespeed.ic.YukHabwJm8.jpg)
אלה בן עמרם, 'המנגישד', הדפס ציאנוטייפ, 2022
![מתוך מחקר אחר שפה חזותית לפרויקט](/sites/default/files/2023-02/xresearch2.jpg.pagespeed.ic.lvHLk6wARH.jpg)
אלה בן עמרם, 'המנגישד', עריכה דיגיטלית, 2022
![מתוך מחקר אחר שפה חזותית לפרויקט](/sites/default/files/2023-02/xresearch3.jpg.pagespeed.ic.dYt9VCSQNN.jpg)
אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, סקיצה ידנית, 2022
![סקיצות מתוך תהליך המחקר](/sites/default/files/2023-02/xresearch4.jpg.pagespeed.ic.4P7UA5qnEg.jpg)
אלה בן עמרם, ׳המנגישד׳, קולאז' דיגיטלי, 2022